וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון שעתיד להיות הפופולרי בישראל: מכשיר הדגל הבא של שיאומי דולף לרשת

17.2.2019 / 11:24

בעוד שלושה ימים חברת שיאומי תכריז על ה-Mi 9, סמארטפון הדגל הבא שצפוי להיות הפופולרי ביותר בישראל. שלושה ימים לפני ההשקה וכמעט כל הפרטים דלפו, לרבות תמונות, מפרט וגם מחירים. על פניו, נראה שמדובר במכשיר מבטיח, אבל יש רק דבר אחד שעלול לאכזב וזה המחיר

שיאומי Mi 9. צילום מסך, צילום מסך
מערך צילום משולש בגרסה הרגילה ומצלמה מרובעת בגרסת הפרו./צילום מסך, צילום מסך

חברת שיאומי מוכרת היטב לישראלים והצליחה לעשות מהפכה ענקית בישראל: החברה מייצרת מכשירי פרמיום במחירי מכשירי ביניים ובכך הפכה לאחת מהיצרניות האטרקטיביות ביותר. בחודשים הקרובים צפויה החברה להכריז על ה-Mi9, סמארטפון הדגל שיחליף את ה-Mi 8 של החברה. על פי הערכות, הסמארטפון החדש יוכרז ב-20 לפברואר באירוע שיתקיים בסין ויש לנו בשורות רעות: על פי הערכות והדלפות, ה-Mi 9 צפוי להיות יקר יותר מקודמו. המגמה בעולם הסמארטפונם ברורה: אפל שברה את תקרת הזכוכית עם אייפונים במחיר של מעל ל-1,000 דולרים ואחריה הלכה גם סמסונג עם ה-Note 9, כששאר היצרניות מצטרפות. מחירו של ה-Mi 9 בגרסה הרגילה צפוי להיות כ-516 דולרים, כשגרסת הפרו עם הגב השקוף תעלה 885 דולרים.

על פי ההדלפות, הסמארטפון יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 855, העדכנית והעוצמתית ביותר שיש בשוק הסמארטפונים. אליה צפוי להיות משודך 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון, לצד גרסאות נוספות של 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה או 256 גיגה לאחסון. הדור הקודם הגיע עם מערך צילום כפול, אולם הדור החדש צפוי להגיע עם מערך צילום משולש בגרסה הרגילה ומערך צילום מרובע בגרסת הפרו עם הגב השקוף. כאמור, מדובר במערך צילום משולש שכולל מצלמה ראשית של 48 מגה פיקסל המיוצרת על ידי סוני, מצלמה נוספת של 12 מגה פיקסל לזום אופטי של פי שניים ומצלמה שלישית של 16 מגה פיקסל עם זווית רחבה.

אם מאסתם או ציפיתם שחברת שיאומי תחדש את העיצוב של ה-Mi 9, אז צפויה לכם אכזבה גדולה: בגב המכשיר, למעט עדשת הצילום השלישי, הוא נראה זהה לחלוטין ל-Mi 8. בחזית, ניתן למצוא מגרעת קטנה בהרבה, מעין "טיפה" קטנה המיועדת לרמקול השמע עבור שיחות. שיאומי צפויה להכריז על המכשיר ב-20 לפברואר, אולם החברה נוקטת בשיטה מעט מוזרה: הסמארטפון מושק תחילה בסין ורק אחרי מספר חודשים יושק בצורה גלובלית, לרבות ישראל. על פי הערכות, אנחנו צפויים לראות את ה-Mi 9 בישראל במהלך חודש מאי הקרוב. עוד על פי הדיווחים, נראה כי ה-Mi 9 צפוי להגיע לישראל במחיר גבוה יותר משל הדור הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully