וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג, וואווי ושיאומי: כל הסמארטפונים שיושקו בחודש הקרוב

20.2.2019 / 9:29

מבול של הכרזות: חודש פברואר - מרץ הינו החודש העמוס ביותר בעולם הסמארטפונים כשצפויות לא פחות מ-5 הכרזות בחודש הקרוב. ברשימה: סמסונג עם ה-S10, שיאומי עם ה-Mi 9, וואווי עם ה-P30, חברת LG עם ה-G8 ועוד. רוצים להתחדש בסמארטפון? כדאי שתמתינו

שיאומי Mi 9. צילום מסך, צילום מסך
הרסה לעצמה את ההפתעה: שיאומי שחררה מראש את כל הפרטים על ה-Mi 9./צילום מסך, צילום מסך

רוצים לרכוש סמארטפון חדש? כדאי שתחכו. רק בימים הקרובים צפויים להיות לא מעט הכרזות כמו שיאומי, סמסונג, LG ונוקיה. חודשי פברואר - מרץ נחשבים לעמוסים ביותר בעולם הסמארטפונים, כשמרבית מההכרזות מתרכזות אל תוך החודשיים האלו. אם אתם רגע לפני רכישת סמארטפון, כדאי שתעצרו ותמתינו כמה שבועות מכיוון שכבר לא צריך להמתין חודשים רבים עד שהסמארטפונים האלו יגיעו לישראל, אלא שבועות בודדים אחרי ההשקה העולמית. עוד ההשקות האלו יוזילו את מחירי הדורות הקודמים, מה שיאפשר לרכוש סמארטפון מדור קודם, עם חומרה מצויינת, אבל במחיר זול יותר. שיאומי, סמסונג, LG, וואווי ונוקיה: כל ההכרזות שצפויות לנו בחודש הקרוב.

שיאומי - מכשיר הדגל Mi 9

ההכרזה של שיאומי תתקיים היום (רביעי) בשעות הקרובות וכבר אמש, החברה חשפה את כל הפרטים על הסמארטפון. למרבה ההפתעה, החברה תקיים ב-24 לפברואר (בעוד ארבעה ימים בלבד), מסיבת עיתונאים בברצלונה, במהלך כנס הסלולר ושם תכריז על הגרסה הגלובלית. אנחנו נהיה שם ונדווח מהשטח, אבל בינתיים, הנה כל מה שאנחנו יודעים על הסמארטפון: בשונה מהחברות האחרות, בשיאומי שחררו מדי יום פרטים חדשים על הסמארטפון, מה שקצת הופך את ההשקה למיותרת. הסמארטפון יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 855, העדכנית והעוצמתית ביותר שיש בשוק הסמארטפונים. אליה צפוי להיות משודך 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון, לצד גרסאות נוספות של 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה או 256 גיגה לאחסון. הדור הקודם הגיע עם מערך צילום כפול, אולם הדור החדש צפוי להגיע עם מערך צילום משולש בגרסה הרגילה ומערך צילום מרובע בגרסת הפרו עם הגב השקוף. כאמור, מדובר במערך צילום משולש שכולל מצלמה ראשית של 48 מגה פיקסל המיוצרת על ידי סוני, מצלמה נוספת של 12 מגה פיקסל לזום אופטי של פי שניים ומצלמה שלישית של 16 מגה פיקסל עם זווית רחבה. מחירו צפוי להיות היקר ביותר בסדרת ה-Mi ולא מן הנמנע שנראה אותו בישראל במחיר של יותר מ-2,000 שקלים.

סמסונג - Galaxy S10

החברה צפויה להשיק שלוש גרסאות: הגלקסי S10e, ה-Galaxy S10 וה-Galaxy S10 Plus. שלושת המכשירים צפוים להגיע עם עמידות למים בתקן IP68 כשל-S10e קורא טביעות אצבע הממוקם בכפתור הכיבוי ואילו ל-S10 וגרסת הפלוס, קורא טביעות אצבע בתוך המסך. ה-S10e יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית FullHD+, עם פאנל AMOLED ויתמוך בטווח צבעים דינמי רחב. בדומה לטרנד החדש, ל-S10 לא יהיה מגרעת אלא מערך צילום קדמי שנמצא בין המסך. עוד הוא צפוי להגיע עם בהירות יחסית גבוהה של 800 ניטים ויחס 19:0 וציפוי זכוכית גורילה 6.

ה-S10, המכשיר בגרסה הרגילה יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית QHD, פאנל מסוג AMOLED התומך בטווח צבעים דינמי רחב, יחס 19:9, בהירות של 800 ניטים ומסך Infinity O, כלומר כזה עם מערך צילום קדמי שנמצא בתוך המסך, בזהה ל-S10E. לעומת זאת, גרסת ה-Plus תגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית QHD, פאנל מסוג AMOLED, תמיכה בטווח צבעים דינמי רחב. בדומה לשני הדגמים הקודמים, גם הוא יגיע עם מסך ביחס 19:9, בהירות של 800 ניטים וציפוי זכוכית גורילה 6 המעניק עמידות מפני שברים ושריטות.

שלושת המכשירים יגיעו עם ערכת השבבים Exynos 9820 המיוצרת על ידי סמסונג. כזכור, לאורך השנים סמסונג משיקה בישראל רק את גרסאות ה-Exynos וגם הפעם הדבר צפוי להיות זהה. שלושת המכשירים יגיעו ב-3 תצורות: 6 או 8 גיגה זיכרון RAM, גרסת ה-S10E תגיע עם 128 גיגה זיכרון פנימי או 256 גיגה, גרסת ה-S10 תגיע עם 128 גיגה או 512 זיכרון פנימי וה-S10 Plus יגיע עם 6, 8 או 12 גיגה זיכרון RAM ו-128 או 512 או 1 טרה זיכרון פנימי.

עוד באותו נושא

המחירים נחשפים: כמה יעלה ה-Galaxy S10 בישראל?

לכתבה המלאה
סמסונג גלקסי S10 הדלפה. onleaks, צילום מסך
כל הפרטים של ה-Galaxy S10 כבר דלפו לרשת./צילום מסך, onleaks

LG - הסמארטפון הראשון עם דור חמישי ומכשיר דגל חדש

חברת LG נעלמה בשנים האחרונות מנוף הסמארטפונים ונראה כי החליטה יותר להשקיע במוצרים הביתיים ולצמצם את היקף הפעילות בעולם הסמארטפונים. אולם נראה כי השנה היא תחזור למשחק עם שתי הכרזות משמעותיות: ה-V50, שצפוי להיות הסמארטפון הראשון בעולם עם דור חמישי. לא מדובר בהכרזה פורצת דרך שתשפיע על השוק הישראלי, האירופאי ואפילו האמריקאי. כיום הדור חמישי לא נמצא בפריסה מסחרית ואי לכך, מדובר בהכרזה שיווקית בלבד. מאידך, ה-G8 יתמוך רק בדור הרביעי וצפוי להיות מוכרז במהלך הכנס בברצלונה. החברה אישרה את הפרטים כי שני המכשירים יוכרזו בתערוכה ומעבר לכך לא נחשפו פרטים משמעותיים אודות יכולות המכשירים או המעבד, מלבד ההדלפה שה-V40 יגיע עם מערך צילום מחומש. מדובר בהכרזה מעט מוזרה: ה-V50 יושק בעוד כמה ימים בודדים ומנגד, ה-V40 יגיע לחנויות בישראל בעוד כמה ימים.

LG G8 V50. צילום מסך, צילום מסך
מערך צילום מחומש ב-V50 ודור חמישי./צילום מסך, צילום מסך

וואווי - סדרת מכשיר הדגל P30

בימים האחרונים הפיצה וואווי הזמנה לאירוע שתקיים ב-26 למרץ בפריז. בהזמנה החברה לא הסתירה את מהות האירוע וציינה כי מדובר בהשקת ה-P30 החדשה כשברקע ניתן לראות את מגדל האייפל כשחלקו מוגדל, ככל הנרא הודות לזום אופטי של פי חמישה עד עשרה שיגיע ב-P30. החברה לא חשפה פרטים נוספים וגם נראה שעד כה, לא היו הדלפות משמעותיות מלבד זה שהמכשיר צפוי להגיע עם מערך צילום מרובע, טעינה מהירה במיוחד וערכת השבבים Kirin 980 שנמצאת כבר בסדרת ה-Pro. וואווי נוהגת לשמור על מחירים יחסית זהים לשל היצרניות האחרות כמו סמסונג ו-LG, כך שלא מדובר במכשירים זולים במיוחד, אך גם לא יקרים כמו של אפל. אם שום דבר לא ישתנה, החברה תמשיך לנקוט באותה אסטרטגיית מחירים, כך שה-P30 צפוי לעלות במחיר זהה לשל מכשיר הדגל הקודם.

וואווי p30. צילום מסך, צילום מסך
מצלמה עם זום אופטי של פי חמישה או פי עשרה./צילום מסך, צילום מסך

נוקיה - מכשיר עם מערך צילום אחורי מחומש

נוקיה לוקחת חלק פעיל בתערוכת הסלולר שבברצלונה מזה שלוש שנים וגם השנה החברה צפויה להכריז על סדרת מכשירים חדשה. בראשה, הנוקיה 9 PureView שיגיע עם מערך צילום אחורי מחומש, כך על פי השמועות. עוד על פי ההדלפות הוא יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 845, 6 גיגה זיכרון RAM ולצידו תציג עוד סמארטפונים נוספים, לצד מכשירי טלפון "פיצ'ר" כמו הנוקיה 8110 שעשה בשנה שעברה קאמבק וזכה לקישורית דור רביעי וחומרה עדכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully