וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישר מסן פרנסיסקו: הצצה ראשונה לגלקסי S10

הוא הושק אתמול והוא כבר אצלנו: לקחנו את ה-Galaxy S10 פלוס מיד אחרי ההשקה העולמית לסיבוב ראשון בסן פרנסיסקו. עם מערך צילום מחומש, זוג מצלמות קדמיות בתוך המסך, קורא טביעות אצבע מובנה במסך ועוד. הצצה והתנסות ראשונה עם מכשיר הדגל המדובר של סמסונג

צילום ועריכה: עמית לגו, סן פרנסיסקו

סדרת מכשירי הדגל של סמסונג הושקה לפני כמה שעות בלבד באירוע שערכה בסן פרנסיסקו והמכשיר המדובר ביותר מבית סמסונג כבר אצלי. הפתעה לא הייתה כאן והשמועות וההדלפות התגלו כנכונות בזמן שמנכ"ל חטיבת המובייל אישר את כל הפרטים שידענו. המגרעת הוחלפה עבור מצלמה המשולבת בתוך פני המסך, וכן חיישן טביעת האצבע קיבל את מקומו החדש מתחת לפני המסך. עוד החברה הציגה לראשונה דגם מוזל בסדרת הדגל, הפונה לקהל שמחפש מסך קטן יותר ופחות פונקציונליות בתמורה לכוח עיבוד של מכשיר דגל. כאמור, המכשירים הושקו אמנם לפני כמה שעות, אך כבר זכיתי לקבל הצצה ראשונה למכשיר לפני כמה ימים ומיד אחרי ההשקה, זכיתי להתנסות בסן פרנסיסקו עם מכשיר הדגל החדש. אם אהיה כנה - התרשמתי.

הפרטים היבשים כוללים את ערכת השבבים אקסינוס 9820 מתומנת הליבות, שבעצם מקנה לגלקסי S10 כוח עיבוד שטרם זכינו לראות במכשירים בסדרה. לצד 8 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון, המכשיר מצליח להביא לשולחן את המפרט הטוב ביותר מבית החברה. הדגם הגבוה ביותר מכיל טרה בייט לאחסון ו-12 גיגה זיכרון ראם. למעשה, מדובר בנתונים הטובים ביותר שיש למכשיר דגל שהושק עד כה על ידי יצרנית גדולה. לצד המפרט העוצמתי, החברה השיקה גם ממשק חדש, את ה-OneUI המאפשר ניווט חלק בממשק והפעלה מהירה ביותר של אפליקציות ומשחקים.

ההרגשה של המכשירים ביד השתפרה לעומת הקודמים בסדרה כשלמעשה, המסגרת נעלמה כמעט לחלוטין לטובת מסך בגודל 6.4 אינץ' בדגם הפלוס אותו קיבלתי להתרשמות עמוקה יותר. לעומת מכשירי דגל מסוג "פלוס", הגקלסי S10 לא מרגיש ענק או מגושם ביד, אלא גדול בדיוק במידה הנכונה. לכל אורכו המכשיר מרגיש פרימיום ומלוטש יותר מכל מכשיר דגל שסמסונג הציגה. אני מאמין שלא מעט ישקלו לשדרג לדגם הפלוס, שכן הוא מציע את החוויה הטובה ביותר שקיבלתי ממכשיר של סמסונג. כמו כן, המסך כצפוי ממכשיר דגל של סמסונג מרהיב, עם צבעים רווים ומדויקים וכן בהירות שגורמת גם לאנשים האימתנים ביותר להסתנוור. מדובר במכשיר יפייפה שלא מעט ירצו לרכוש אותו רק בגלל איך שהוא נראה, ממש תכשיט. מדובר בהרגשה שמעטים מהיצרניות הצליחו לייצר והראשונה היא כמובן אפל, כשאחריה שיאומי עם ה-Mi Max וכעת סמסונג עם ה-S10.

חיישן טביעת האצבע שכעת משולב מתחת למסך הוא בעצם חיישן אולטראסוניק. כלומר, בהשוואה לחיישנים אחרים, הוא מהיר ומדויק יותר ובהחלט שמים לב לכך. הגדרת טביעת האצבע הייתה פשוטה ומהירה ופתיחת נעילת המכשיר מעולם לא נכשלה. בתור אחד שמשתמש במכשיר הכולל חיישן טביעת אצבע מתחת למסך בחיי היומיום, מדובר בברכה של ממש, שכן רמת הדיוק מרשימה לא פחות מהמהירות שבה מתרחש תהליך הזיהוי.

הקופסה של הסמסונג גלקסי 10. עמית לגו, מערכת וואלה!
אוזניות חדשות וקופסה בעיצוב מרוענן: הגלקסי S10 פלוס/מערכת וואלה!, עמית לגו

הממשק החדש של החברה גם מקבל לא מעט נקודות זכות, עם מראה רענן וחדש לחלוטין וכמות כמעט אפסית של אפליקציות מיותרות המכבידות על המכשיר. למען האמת, זו הפעם הראשונה שאני מציין לטובה את ממשק ה-Touchwiz של סמסונג, שכן בעבר ביקרו אותו לא מעט על היותו מגושם ומכביד על המכשיר. על אף זאת, סמסונג הצליחה להביא לשולחן ממשק נקי ויפה מאי פעם, כזה שגורם לי לקוות שיעדכנו אותו באופן רציף ומהיר. המכשיר, מן הצפוי, מגיע עם גרסת האנדרואיד האחרונה ביותר, ועל כן מכיל את כל הפונקציונליות שבמערכת ההפעלה. גם בפן התוכנתי, הגלקסי S10 מרגיש כמו מוצר מוגמר ומלוטש, גם בהשוואה למכשירי דגל של המתחרות - וזו מחמאה גדולה למכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully