וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חדשה חושפת: כך יראה המכשיר המתקפל הראשון של וואווי

24.2.2019 / 9:42

רק ארבעה ימים עברו מאז שסמסונג חשפה את הגלקסי Fold באירוע בסן פרנסיסקו, וכעת נראה שעוד היום נקבל את התגובה של וואווי. הדלפה חדשה חושפת כי המכשיר יכלול מסך שיתקפל לכדי שני מסכים פעילים משני צידי המכשיר ויצטרף עוד היום לסדרת מכשירי המייט של החברה

וואווי מייט 20 פרו Huawei Mate 20 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
המכשיר המתקפל של וואווי יצטרף לסדרת המייט של החברה. הוואווי מייט 20 פרו/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

סמסונג השיקה את הסמארטפון המתקפל שלה רק לפני ארבעה ימים בסן פרנסיסקו, ועל פי השמועות, נראה שהיא לא תהיה היחידה לעשות זאת השבוע. כבר מספר שבועות שאנו שומעים כי מכשיר מתקפל מבית וואווי עתיד להיחשף, אולם ההדלפה האחרונה, שהגיעה ממשתמשת הטוויטר @gimme2pm, מאשרת זאת תוך מתן ההצצה הטובה ביותר שקיבלנו למכשיר החדש. על פי השילוט שנחשף בתמונה, אותו תולים אנשי הצוות מחוץ לביתן שהקימה החברה בתערוכת הסלולר MWC, המתקיימת מדי שנה בברצלונה, המכשיר יקרא מייט X וישווק כ"מכשיר ה-5G המתקפל המהיר בעולם".

שאר הפרטים נותרו די דלים, אולם הפוסטר מאשר כי המכשיר עתיד להיחשף באופן מלא מאוחר יותר היום במסיבת העיתונאים של החברה בתערוכת הסלולר בברצלונה. למעשה, תערוכת MWC היא הגדולה בעולם בתחום המובייל ולא זרה להכרזות גדולות שכאלו. ועל אף שוואווי מתכננת להצהיר כי מדובר במכשיר ה-5G המהיר בעולם, הגלקסי Fold, שהוכרז כמה ימים קודם לכן, כולל גם הוא גרסת 5G שעלולה לערער על הטענות הללו.

עוד נראה שוואווי מתכננת עבור המכשיר המתקפל שלה עיצוב שונה מזה של היצרנית הקוריאנית. לעומת הגלקסי Fold, הוואווי מייט X יכלול מסך אחד שיתקפל כלפי חוץ ויהפוך למעשה לשני מסכים פעלים משני צידי המכשיר. הגלקסי Fold כולל שני מסכים נפרדים, כשהמסך הגדול יותר מתקפל כלפי פנימה על מנת להפעיל את המסך המשני, הנמצא בצידו השני של המכשיר. כאמור, הפוסטר בתמונה שהודלפה הגיע מתוך הביתן של חברת וואווי בתערוכת הסלולר שבברצלונה, מה שאומר כי החשיפה המלאה עתידה להיות עוד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully