וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הסלולר בברצלונה: וואווי הכריזה על הסמארטפון המתקפל ומחשב נייד חדש

הסוף לשמועות: וואווי הכריזה על הסמארטפון המתקפל במהלך כנס הסלולר שבברצלונה. הסמארטפון מגיע עם מסך בגודל 8 אינץ' ו-"מצלמת הסלפי הטובה ביותר בקטגוריה", כך לדברי החברה. לצד הסמארטפון המתקפל, וואווי השיקה מוצרי דור חמישי ולמחשבים ניידים חדשים

מערכת וואלה!

הטירוף סביב הסמארטפונים המתקפלים: לפני כמה ימים זו הייתה סמסונג והיום (ראשון) חברת וואווי מכריזה על הוואווי Mate X, המכשיר המתקפל הראשון של החברה. ההכרזה נעשית יום מקדים לכנס הסלולר העולמי, ה-MWC שמתקיים מדי שנה בברצלונה. במהלך האירוע, החברה פתחה עם הכרזה על מחשב נייד חדש ואחר כך הכריזה על מוצרים מהדור החמישי. את החלק המעניין ביותר שמרה לסוף: הסמארטפון המתקפל. "אנחנו מסתמכים יותר ויותר על סמארטפונים, לתשלומים, טיולים, קריאה, חינוך, ניידות ועוד. אנחנו גם צריכים יותר מהסמארטפון שלנו, יותר מסך, יותר סוללה", אמר מנכ"ל החברה ואחר כך הכריז על הסמארטפון המתקפל שיגיע עם מסך 8 אינץ' מקצה לקצה.

הסמארטפון המתקפל יגיע עם מסך בגודל 8 אינץ' כשהוא פרוס לגמרי, מסך קדמי נוסף בגודל 6.6 אינץ' כשהוא מקופל ומסך אחורי של 6.38 אינץ' כשלצידו ניתן למצוא מערך צילום משולש. החברה כבר הספיקה לעקוץ את סמסונג כשהיא טענה שלסמארטפון המתקפל של סמסונג ישנה מגרעת ואילו לוואווי אין מגרעת ומדובר במסך אמיתי מקצה לקצה. וואווי הדגימה הפעלה של שתי אפליקציות במקביל, כששתיהן נפרסות לאורך המסכים הגדולים, מה שמאפשר ניהול משימות במקביל אמיתי. בחברה טוענים כי מדובר במצלמת הסלפי הטובה ביותר שיש בסמארטפונים ומדובר במערך צילום חדש בשיתוף Leica. וואווי לא חשפה פרטים רבים אודות מפרט הסמארטפון המתקפל, למעט העובדה שהוא מגיע עם ערכת השבבים Kirin 980 ומודם לדור חמישי "המהיר ביותר בעולם", כך טענה. מחירו של המכשיר המתקפל יחל ב-2,200 אירו, בזמן שבארץ הוא יעלה מעל ל-10,000 שקלים.

וואווי מייט X סמארטפון מתקפל. מייקי לוי, ברצלונה, מערכת וואלה!
המייט X: הסמארטפון המתקפל הראשון מבית וואווי./מערכת וואלה!, מייקי לוי, ברצלונה

הדור החמישי מאפשר הורדה של סרט תוך 3 שניות, אולם הוא דורש תמיכה של מפעילת הסלולר, תמיכה שלא קיימת ברוב העולם. עוד הסמארטפון יתמוך בסים כפול, סוללת 4,500 מיליאמפר-שעה והטענה מהירה של 55 וואט. חצי שעת הטענה תטעין 85 אחוזים מהסמארטפון ובחברה טוענים כי מדובר בטכנולוגיית הטענה מהירה פי 600 אחוזים משל האייפון Xs Max.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מערכת וואלה!

וואוי הכריזה על ה-MateBook X Pro, מחשב נייד חדש. החברה מעולם לא מכרה את המחשבים הניידים בישראל, אולם לאחרונה החלה לפעול מישראל באמצעות מערך ניהול פנימי של וואווי שכולל שורה של בכירים ישראלים, מה שאומר שאולי החברה תשיק בקרוב את המחשב הנייד גם בישראל. ה-MateBook X Pro יגיע עם מסך בגודל 13.3 אינץ' ביחס מסך 3:2, רזולוציית 3000X2000 ובהירות של 450 ניטים. בלב המחשב הנייד, יפעל המעבד Core I7 מהסדרה השמינית והעדכנית של אינטל וכרטיס MX 250 של חברת Nvidia. בין היתר, החברה שילבה קורא טביעות אצבע בתוך המחשב ומערך שמע הכולל ארבעה רמקולים. לצד ה-MateBook X Pro, הציגה החברה לפטופ נוסף שיגיע ב-2 דגמים, ה-MateBook 13 וה-14.

עוד הציגה מערך לשיתוף קבצים הנקרא "Huawei Share", בדומה ל-AirDrop של אפל. לטענת החברה, שיתוף התמונות, סרטונים והמסמכים יתבצע במהירות של 30 מגה-ביט לשניה ויעשה באמצעות הנחת הסמארטפון על גבי המחשב הנייד. עוד ניתן יהיה לצלם את מסך המחשב הנייד באמצעות הסמארטפון של החברה ולשתף אותו אחר כך.

יש גם בשורה בדור החמישי

במהלך האירוע החברה חשפה מספר אביזרים ואנטנות מהדור החמישי כמו נקודת גישה ניידת שתומכת בדור החמישי, ראוטר שכולל תמיכה בדור החמישי ואף תומך גם בתקן האינטרנט האלחוטי מהדור השישי, ה-AX. בחברה טוענים כי הראוטר מסוגל לספק מהירות גלישה של עד 4.8 גיגה לשניה, בעוד שהדור הנוכחי תומך בעד 1.7 גיגה לשניה.

הכותב הינו אורח וואווי בתערוכת הסלולר בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully