וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב ראש לאפל וסמסונג? מכשיר הדגל של שיאומי יגיע לישראל בעוד מספר שבועות

24.2.2019 / 16:50

יצליח לשמור על תואר הסמארטפון הפופולרי בישראל? שיאומי הכריזה על ה-Mi 9, מכשיר הדגל החדש בגרסה גלובלית כשהוא צפוי להגיע לחנויות בישראל בעוד מספר שבועות באמצעות "המילטון" יבואנית שיאומי, בינתיים, זכינו להצצה ותמונות ראשונות

מערכת וואלה!

תערוכת הסלולר שבברצלונה טרם נפתחה אבל היום (ראשון) היצרניות הגדולות כמו שיאומי, וואווי, נוקיה ו-LG יקיימו מסיבות עיתונאים אחת אחרי השניה כשהראשונה היא שיאומי. החברה קיימה לפני ארבעה ימים (ב-20 בפברואר) מסיבת עיתונאים בסין שבה הכריזה על ה-Mi 9, מכשיר הדגל החדש. למרבה ההפתעה, החברה קיימה מסיבת עיתונאים נוספת, הפעם שמכוונת לשוק האירופאי והכריזה על אותו מכשיר דגל, ה-Mi 9 שיהיה זמין באירופה החל מהשבועות הקרובים בעולם, על הסמארטפון הראשון מתוצרת החברה שתומך בדור החמישי ועל בית חכם.

ה-Mi 9 כולל מסך בגודל 6.39 אינץ' עם פאנל מסוג SuperAmoled, רזולוציית FullHD+ וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 855 העדכנית, זיכרון 6 או 8 גיגה RAM ו-64 או 128 גיגה זיכרון. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש עם חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/1.8, עדשה נוספת רחבה של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 ועדשת טלפוטו לזום אופטי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2. מקדימה ניתן למצוא חיישן של 20 מגה פיקסל, מפתח צמצם F/2.0 ופיקסלים בגודל 0.9 מיקרון, נתון שלא מרשים במיוחד ועשוי להצביע על רמת פירוט נמוכה בתמונה. המחירים בישראל לרבות תאריך ההשקה טרם נחשפו, אולם היבואנים באיטליה, ספרד וצרפת כבר פרסמו מחירים: באיטליה וספרד ה-Mi 9 בגרסה הפשוטה של 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון, תעלה 449 אירו, כלומר 1,838 שקלים. גרסת ה-128 גיגה תעלה 499 אירו, כלומר 2,043 שקלים ומחיר גרסת ה-128 גיגה ו-8 גיגה זיכרון RAM, טרם פורסם. ה-Mi 9 צפוי להגיע לישראל במהלך חודש מרץ כשמחירו טרם נקבע.

שיאומי מי 9 Xiaomi Mi 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מכשיר הדגל החדש של שיאומי - ה-Mi 9./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת שיאומי הכריזה באירוע על ה-Mi Mix בדור החמישי. לא מדובר בסמארטפון חדש, אלא סמארטפון קיים שיגיע עם מודם שתומך בדור החמישי שעד כה לא נתמך באירופה, ארצות הברית או לחליופין ישרל. ה-Mi Mix הינו מכשיר שהחל את דרכו בתור סמארטפון קונספט שמגיע עם מסך ללא שוליים ועם טכנולוגיות פורצות דרך בהעברת אודיו באמצעות המסך. עוד הסמארטפון מעולם לא נמכר בישראל ועל פי הנראה, גם לא צפוי להימכר בישראל בתקופה הקרובה. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.39 אינץ' Amoled, ערכת שבבים סנאפרדגון 855 ומודם X50 של קואלקום התומך בדור החמישי. בגב ה-Mix ניתן למצוא מערך צילום כפול של שני שיישני 12 מגה פיקסל ו-2 חיישנים לצילום קדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully