וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממאי גם בישראל: חברת LG משיקה בברצלונה מכשיר דגל חדש שכולל מחוות ידיים

גימיק או הצלחה מסחררת? חברת LG השיקה בברצלונה את ה-G8, מכשיר דגל חדש שתומך במחוות ידיים ולא ברור עד כמה יעילה הטכנולוגיה. לצידו, השיקה גם את ה-V50, סמארטפון שתומך בדור החמישי. מה שבטוח, אם אתם אדיופילים, סדרת ה-V וה-G עשויה להתאים לכם

מערכת וואלה!

ההכרזה האחרונה לפני פתיחת תערוכת הסלולר העולמית: חברת LG חשפה בברצלונה את שני דגמי הדגל החדשים, ה-V50 שיגיע עם דור חמישי וה-G8. במקביל להשקת ה-V50, חברת LG תחל בקרוב למכור בישראל את ה-V40, סמארטפון הפאבלט שנועד להתחרות ב-Galaxy Note, כך שלא ברור האם ה-V50 כלל יושק בארץ. מדובר בסמארטפון עם דור חמישי, תכונה שטרם זמינה ברחבי העולם, באירופה וישראל בפרט. ה-G8 לעומת זאת הינו מכשיר הדגל מסדרת ה-G וצפוי להגיע לישראל בגרסה הקוריאנית, עם מערך צילום משולש. הוא יושק בישראל במהלך חודש מאי.

שוב היא מהמרת על הסוס הלא נכון?

במהלך האירוע החברה הציגה כמה פיצ'רים חדשים שנראים לעין יותר כמו גימיקים, אולם טרם ניסינו אותם בשימוש ממושך, אלא רק בשימוש קצר שלא היה כה אינטואיטיבי. החברה שילבה מצלמת "Z" במכשירי ה-G וה-V החדשים. המצלמה מיועדת לזיהוי תנועות באוויר מבלי לגעת בטלפון. שימוש שלטענת החברה, צפוי להיות נוח בעיקר בעת נהיגה ואף אפשרות לפתוח את הסמארטפון עם טביעת היד שלכם. הפעולות האלו הזכירו לי באירוע את הפעולות שהעוזרת הקולית ממילא מבצעת, כך שלא ברור עד כמה תהיה יעילה הטכנולוגיה של LG. המצלמה שמזהה את מחוות הידיים מבצעת בנוסף זיהוי עומק, כלומר היא מסוגלת להפיק תמונות עומק עם שליטה על רמת הטשטוש ברקע. בחברה טוענים שהחיישן לא תלוי באור, כך שניתן להפיק תמונות עומק שדה איכותיות במיוחד, גם בתנאי תאורה מאתגרים.

LG G8. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מערך צילום אחורי כפול ב-G8 מבית LG./מערכת וואלה!, מייקי לוי

ל-G8 מסך 6.1 אינץ' ברזולוציית QHD+ ופאנל מסוג OLED הנחשב לאיכותי וחסכוני בסוללה. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 855, 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון, לצד אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני של עד 2 טרה בייט. מערך הצילום כולל שלושה חיישנים: 16 מגה פיקסל עם עדשה רחבה במיוחד ומפתח צמצם F/1.9, חיישן 12 מגה פיקסל עם עדשה רגילה ומפתח צמצם נמוך במיוחד, F/1.5 מה שיעזור להפיק תמונות איכותיות בתנאי תאורה מאתגרים, וחיישן 12 מגה פיקסל עם עדשת טלפוטו הנועד לזום אופטי. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.7. המכשיר יגיע עם סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה ועם גרסת אנדרואיד 9.0 העדכנית ביותר. כאמור, הוא צפוי להגיע לישראל במהלך חודש מאי ומחירו טרם נקבע.

טכנולוגיה נוספת שהחברה שילבה הינה ה-BoomBox, טכנולוגיה המאפשרת להניח את הסמארטפון על משטח חלול ולהפוך אותו לתיבת תהודה, מה שיכפיל את עוצמת השמע. עוד בקטגוריית השמע, החברה שילבה מעבד שמע איכותי Hi-Fi Quad DAC, בדומה למכשירי ה-V בדורות הקודמים. מעבד השמע יאפשר האזנה למוזיקה באמצעות אוזניות באיכות גבוהה, מבלי דחיסות משמעותיות. המעבד פותח עם אחת מחברות השמע האיכותיות בעולם, חברת Meridian העוסקת בפיתוח מוצרי אודיו יוקרתיים.

LG V50. מייקי לוי, מערכת וואלה!
השיקה מכשיר דגל נוסף - ה-LG V50./מערכת וואלה!, מייקי לוי

לא בישראל: הסמארטפון הראשון של LG שתומך בדור החמישי

עם מפרט זהה לשל ה-G8, אולם כולל מצלמה קדמית כפולה של שני חיישנים: 8 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה, השיקה חברת LG את ה-V50. מדובר בסמארטפון הראשון של החברה שתומך בדור חמישי ומביא מהירויות אינטרנט גבוהות במיוחד. לצידו, השיקה מסך נוסף שמתחבר אליו ונראה יותר כמו קונסולת נינטנדו שהשתבשה בדרך. המסך המשני בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל איכותי מסוג OLED. הוא מכפיל את משקל הסמארטפון מ-183 גרם ל-326 גרם. עוד תומך הסמארטפון בתקן הצבאי של ארה"ב, MIL-STD 810G, המעניק עמידות מפני נפילות וגם עמיד מפני מים ואבק בתקן IP68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully