וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת צוחקים ומפרגנים לגיא נתיב על זכייתו בפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הקצר

25.2.2019 / 11:18

היסטוריה בהתהוות ותקדימים פורצי דרך, טקס פרסי האוסקר הערב היה גדוש בהפתעות שהדהימו את הוליווד. מהגדולות ביותר הייתה כמובן זכייתו של הבמאי הישראלי גיא נתיב, רק כשבוע לאחר זכייתו של נדב לפיד בדב הזהב. גם ברשת הסכימו - מדובר בגאווה ישראלית

עריכה: נועה לוי

טקס פרסי האוסקר התקיים הלילה (שני) ועל פי המבקרים, לאורך רוב הערב היווה היסטוריה בהתהוות. קטגוריה אחר קטגוריה, הטקס קבע תקדימים פורצי דרך וזיכה בעלי מלאכה שחורים לראשונה בקטגוריות סרט האנימציה הארוך, עיצוב התלבושות ועיצוב ההפקה. פרס התסריט המעובד על "שחור על לבן" התקבל על ידי ספייק לי; לראשונה אי פעם, גם פרס שחקן המשנה (מהרשלה עלי) וגם פרס שחקנית המשנה (רג'ינה קינג) הלכו לבעלי מלאכה כהי עור; נטפליקס רשמה הישגים חסרי תקדימים, בעיקר הודות לדוקומנטרי "רומא" אבל לא רק בזכותו, וקטפה שלל פסלונים מתחת לאפם של האולפנים הוותיקים. ולצד כל הזכיות המרגשות, אחת בלטה במיוחד לקהל הישראלי - זכייתו של הבמאי הישראלי גיא נתיב בקטגוריית הסרט הקצר עם סרטו Skin.

גיא נתיב וג'יימי ריי ניומן , טקס האוסקר 2019. AP
גיא נתיב עם זוגתו ג'יימי ריי ניומן, שהפיקה יחד איתו את "Skin" זוכה האוסקר/AP

נתיב שיתף הבוקר עם וואלה! תרבות כי הוא מתקשה לעכל את ההישג העצום. "אנחנו עוברים ממסיבה למסיבה, שיכורים לחלוטין. אי אפשר להסביר הרגשה כזאת במילים. זה עוצמה ואנרגיות מטורפות", אמר הקולנוען, שיצר את הסרט יחד עם זוגתו ג'יימי ריי ניומן ועם הקולנוען הישראלי שרון מימון. עוד סיפר הבמאי כי זכו ללא מעט פרגון ותמיכה מאחורי הקלעים "פגשנו כאן הרבה אנשים שהצביעו לנו. את רג'ינה קינג, זוכת האוסקר על 'סיפורו של רחוב ביל', את רמי מאלק, זוכה האוסקר על 'רפסודיה בוהמית', שאמר שהצביע לנו, ואת ספייק לי שכבר פירגן לנו בעבר והבטיח שאנחנו הולכים לזכות, ועכשיו אמר לנו 'אמרתי לכם'. כולם פשוט מאוד מאוד שמחים". אנחנו שמחים לבשר שברשת לא חשבו אחרת והגיעו לפרגן בעצמם לבמאי הישראלי שעשה היסטוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully