וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-99 שקלים: הוט מובייל תציע חבילות גלישה לחו"ל ביחד עם רשת החנויות ממסי

25.2.2019 / 16:46

בדומה לפלאפון וחברת 019, חברת הוט מובייל הודיעה היום (שני) על שיתוף פעולה חדש עם רשת החנויות למטיילים "ממסי" שבמהלכו, תציע כרטיסי סים לגלישה בעד 80 מדינות ובמחיר של החל מ-99 שקלים. מדובר בחבילות נפרדות שלא קשורות למנוי הסלולרי הקיים

הוט מובייל. יח״צ,
משיקים חבילות גלישה בתשלום חד פעמי./יח״צ

אחרי שהשיקה חבילת סלולר עם 2 גיגה גלישה קבועים מדי חודש, חברת הוט מובייל מכריזה על שיתוף פעולה עם רשת "ממסי תיירות" במהלכו, תצמיע החברה כרטיסי סים של הוט מובייל ברשת החנויות הפרוסות ברחבי הארץ. הכרטיסים יימכרו בחנויות רשת ממסי החל מחודש פברואר ומדובר בכרטיסי סים המיועדים לשימוש בחו"ל בנפחי גלישה שונים בין 1 ל-12 גיגה. "אנו פועלים במרץ על מנת להמשיך ולהציע ללקוחותינו את סל ההצעות הרחב ביותר, להגדיל את חופש הבחירה כך שכל צרכן יוכל למצוא את התכנית המתאימה לו. שיתוף הפעולה מעניק לנו יתרון משמעותי בפריסה מרבית ויאפשר לנו לפנות לקהלי יעד חדשים", אמרו בהוט מובייל.

הוט מובייל תציע מגוון חבילות, מנפח של החל מגיגה אחד ועד ל-12 גיגה. בינתיים החברה פרסמה מחירים של ארבע חבילות בלבד: הראשונה לארצות הברית שכוללת 3 גיגה גלישה ב-99 שקלים או 5 גיגה גלישה ב-119 שקלים. עוד תציע שתי חבילות נוספות: אחד גיגה גלישה ל-80 מדינות ב-99 שקלים או 5 גיגה גלישה ב-199 שקלים. לא מדובר במחירים האטרקטיבים ביותר, לפחות לא בחבילת החמישה גיגה ב-80 יעדים.

כבר כיום, ניתן למצוא סימים זהים של חברת 019 המשווקת בדיוטי פרי או חברת פלאפון המשווקת מוצר דומה שפעיל תחת המותג "גלובל סים". המטרה של החברות ברורה: שיווק של סימים חד פעמיים, ללא חיובים נוספים ובלי הפתעות בתשלום החודשי. אולם בעוד שגלובל סים מעניקה שנים של שימוש בסים, בהוט מובייל מאפשרים שימוש של עד חצי שנה ואילו משך השימוש של 019 הארוך ביותר, הינו חודש בלבד והוא תלוי חבילה. בשונה מהחברות האחרות, המחירים של הוט אטרקטיבים יותר בארצות הברית, אולם יקרים יותר בשאר המדינות. במקביל החברה ממשיכה לשווק את חבילת "החו"ל כלול", תוכנית סלולרית הכוללת 10 גיגה גלישה בישראל ו-2 גיגה גלישה בחו"ל, נפח מתחדש מדי חודש ותקף ל-23 יעדים נבחרים בעלות של 49 שקלים עם מחיר קבוע לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully