וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: חופשה הכוללת סדנת אינסטגרם

26.2.2019 / 18:41

האורחים מגיעים לחופשה ולא מפסיקים לתעד כל רגע וכל פרט: כעת לראשונה, מלון בישראל מציע סדנת אינסטגרם שבמהלכה, האורחים יוכלו ללמוד ולקבל טיפים על צילום נכון באינסטגרם וטיפים שישפרו את החשבון ברשת החברתית

מלון אלמא סדנת אינסטגרם. יח״צ,
סדנת אינסטגרם במלון אלמא./יח״צ

סדנת אינסטגרם בזמן החופשה: לראשונה בישראל, מלון ומרכז אמנויות בזכרון יעקב "אלמא", מציע לאורחי המלון להשתתף בסדנת צילום לרשתות החברתיות, אותה יעביר בלוגר וצלם תיירות. הסדנה תתקים ב-8-9 במרץ, במהלך שעות היום והיא מיועדת לאורחי המלון השוהים בסוף השבוע. הסדנה תוענק לאורחים ללא תוספת תשלום, אולם היא מותנית בהרשמה מראש. לאחרונה טרנד סדנאות האינסטגרם בחופשות החל לצבור תאוצה - עם עליית הרשתות החברתיות ואינסטגרם בפרט, כשהאורחים החלו לתעד כל פרט בחופשה: החל מהחדר ועד לאוכל של המלון. רק לפני שלושה חודשים הודיעה רשת המלונות איביס הבינלאומית, על שירות שבו צלם מקצועי ישתלט על חשבון האינסטגרם של האורח ויתעד עבורו נופים, פעילויות שהאורח מבצע ועוד. השירות של איביס עולה 80 אירו לאורח.

המלון אלמא נפרס על שטח של 113 דונם בין גבעות זכרון יעקב והמבנה המרכזי נחשב לאחד משיאי היצירה הארכיטקטונית בישראל ואף זיכה את מתכננו, בפרס ישראל לאדריכלות. המלון הוקם מתחושת שליחות ואהבה גדולה לתרבות ואמנות של גברת לילי אלשטיין, העוסקת רוב חייה בקידום אמנות, קליטת עלייה וצמצום פערים חברתיים. במלון מוצג אוסף האמנות האישי של הגברת אלשטיין, הכולל עבודות של מיטב האמנים הישראלים המובילים. את הסדנה יעביר חן עמר, בעל פרופיל אינסטגרם המונה עשרות אלפי עוקבים. עמר מעביר סדנאות אינסטגרם ומלמד על בניית מותג, שימוש נכון בפורפיל האישי או העסקי, כיצד לכתוב את הפוסט נכון ואיך לפלח נתונים על מנת להעצים את החשיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully