וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי: הקרן החדשה מממנת את הליכוד": ברשת זועמים וכועסים על סרטון הליכוד

עורר את זעמם של הגולשים: הליכוד פרסם סרטון תעמולה שצולם בבית קברות של חללי צה"ל. "טעות בעריכה", תירצו בליכוד. ההתנצלות וההסרה לא עזרה להרגיע את הרוחות והאזרחים זועמים. "בקרב משפחות השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם", אמרו במפלגת כחול לבן

אתר רשמי

סרטון תעמולה ששודר על ידי "הליכוד טי.וי", המשדר שידורי תעמולה בפייסבוק, הצליח לעורר את זעמם של אזרחי ישראל. בסרטון נראה "העיתונאי" אבישי עברי, תוקף את ראש מפלגת "כחול לבן" בני גנץ, נכתב כי "גנץ זה שמאל, ושמאל זה מסוכן", זאת על רקע צילומי בית קברות צבאי.

"טעות עריכה", תירצו במפלגת הליכוד ואף לטענתם ראש הממשלה בנימין נתניהו התערב והורה להסיר את הסרטון, זאת אחרי שהרשת געשה ואזרחים רבים זעמו על השימוש הציני בבית קברות של חללי צה"ל, וזאת לטובת סרטון תעמולה. מפלגת "כחול לבן" הגיבה על הסרטון, ומסרה כי "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. "לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. נתניהו, תתבייש", חתמו בהודעה. ברשת סירבו לעבור על הפרשה בשתיקה, ובטוויטר ובפייסבוק, פוליטקאים ואזרחים יצאו להפגין מחאה נגד תשדיר התעמולה של הליכוד. "מי שלא רצה חיילים חיים בתשדירים של הליכוד יקבל אותם בקברים במקום", כתבה זהבה גלאון בעמוד הטוויטר שלה.

ראש הממשלה ויו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת בכפר המכביה.. TPS
נתניהו הורה להסיר את הסרטון./TPS

נראה שהליכוד הבין שכשאין דברים חיוביים להבליט, נוקטים במדיניות שהוצגה עד עכשיו בקמפיין המפלגה, שאחד מהאלמנטים המרכזיים בה הוא התקפה נגד מפלגת כחול לבן וראשיה, בני גנץ ויאיר לפיד. מרכיבים נוספים בתעמולה, שבמסגרתה משדר מדי ערב אלירז שדה ראיונות וחומרי תעמולה ממצודת זאב, הם קמפיין נגד ההחלטה המסתמנת של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וקמפיין חיובי להדגשת יכולותיו וכישוריו של נתניהו בזירה המדינית והביטחונית. גם זאת לא ברח מעיניי הרשת, שזעמה הערב על התשדיר.

"העיתונאי" אבישי עברי שימש בעבר כעיתונאי של התאגיד, אז השתתף בסרטון פרסומת עבור האיחוד האירופי. עברי, מזוהה עם מחנה הימין המרבה לבקר ארגונים בינ"ל כולל את האיחוד האירופי, כאשר ככל הנראה זאת הסיבה שגוייס מלכתחילה לקמפיין - שנוצר "בהשראת" סרטוני התאגיד המפורסמים בעמודי כאן שברשתות החברתיות. במסגרת הסרטון לפני שנתיים, חיקו את סרטוני התאגיד עבור קמפיין של האיחוד האירופי מה שיצר מצב בעייתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully