וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: יותר ממאה חברות ישראליות מציגות בתערוכת הסלולר העולמית

מדי שנה אלפי ישראלים עולים לברצלונה כדי להציג בתערוכת הסלולר העולמית וגם השנה ניתן לשמוע עברית בכל פינה או מסדרון. יותר ממאה חברות ישראליות מציגות בתערוכה בברצלונה ונראה כי ישראל היא המדינה עם הנוכחות הגדולה ביותר. יצאנו לדבר עם חלק מהחברות הישראליות

ביתן מכון הייצוא MWC 2018. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ביתן מכון הייצוא בתערוכת הסלולר העולמית, 2018./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה מתקיימת מדי שנה ואליה מגיעים בכירים בתעשיית הסלולר העולמית. גם השנה, לא היה קשה להבחין בנוכחות הישראלית ובכל מסדרון ופינה בתערוכה היה אפשר לשמוע עברית. זה לא סוד שאלפי ישראלים מגיעים לתערוכה על מנת להציג בה באינספור דוכנים מרשימים, בין היתר גם של מכון הייצוא שכולל בתוכו 60 חברות ישראליות, לצד עוד עשרות חברות שמציגות באופן עצמאי או על ידי ארגון IMA, ארגון המובייל והמדיה הישראלי.

"ישראל ידועה בכוח החדשנות שלה ומהווה מנוע עיקרי לייצוא של חדשנות טכנולוגית. אנו שמחים לראות את מידת העניין שהביתן הישראלי מייצר שנה אחר שנה. בביתן הישראלי של מכון היצוא ומנהל סחר חוץ בתערוכה, למעלה מ-65 חברות טכנולוגיה ישראליות בתחומים שונים מציגות בתערוכה", אמר אדיב ברוך, יו"ר מכון הייצוא. "עד כה תואמו למעלה מ- 2,000 פגישות עסקיות עם גורמי מפתח מחברות ענק בינלאומיות כמו ענקית הטלקום האמריקאית ורייזון, סמסונג, וואווי, גוגל, דיימלר, וולוו, טויוטה ועוד".

בוסקו: האפליקציה שתשמור על הילדים

בוסקו הינה אפליקציה חכמה להורים שעוזרת להם לקבל עדכונים על הפעילות במכשיר הטלפון של הילד. בוסקו מתריעה בפני הורים על סכנות פוטנציאליות. האפליקציה מתבססת על מערכת לומדת שפותחה במיוחד עם חברת פנסוניק ומתריעה להורה על טקסטים בעייתים, תמונות פוגעניות, מצב רוח של הילד, המבוסס על קולו בשיחת הטלפון ועל שיחות מזרים. כמו כן, בוסקו מתריעה להורה על כניסה ויציאה ממקומות שההורה הגדיר ועל שינוי קיצוני בכמות חברים ברשתות חברתיות, דבר היכול להעיד על התחלה של חרם דיגיטלי.

בוסקו זמינה להורדה בחנויות אפל וגוגל וקרובה לחצי מיליון הורדות. "אנחנו מוצאים את הכנס כמקום שניתן לפגוש בו את רוב עולם הסלולר אם זה יצרנים, מפעילות או כל חברה אחרת שפועלת בעולמות הסלולר לשם יצירת שיתופי פעולה", אמר ינון לנדנברג מנכ"ל בוסקו. "השנה יש תחושה שהכנס מגוון יותר באופי המשתתפים בו דבר שמקל עלינו בכל הנוגע לשיתוף פעולה".

  • עוד באותו נושא:
  • mwc
  • ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully