וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הסטארטאפ Uveye שסורק רכבים מודיע על שיתוף פעולה עם טיוטה

28.2.2019 / 11:48

הסטארטאפ Uveye סורק רכבים באמצעות מצלמות תלת מימד ואלגוריתמים חכמים. תוך שניות בודדות, ניתן לדעת האם בוצעו שינויים ברכב לרבות תיקונים, משקל חריג שאולי מרמז על חומר נפץ ועוד. כעת הסטארטאפ מודיע על שיתוף פעולה ראשון עם חברת טיוטה

הסטארטאפ UVeye הישראלי הודיע היום (רביעי) על שיתוף פעולה ראשון עם חברת הסחר מקבוצת טיוטה, Toyota Tsusho. במסגרת שיתוף הפעולה, הסטארטאפ יספק כלים לסריקת כ-7 מיליון כלי רכב בשנה. מדובר בכלי רכב שמיועדים למכירה בתוך יפן ולחברות שמייצאות מיפן לחו"ל. "ההסכם אל מול חברת הבת של טויוטה העולמית הינו קריאת אמון נוספת לטכנולוגיה המתקדמת של Uveye. במסגרת שיתוף הפעולה אנו נפרוס בשלב הראשון את הטכנולוגיה המתקדמת שלנו בכל אתרי המכירות של Toyota Auto Auctions לצורך בידוק אוטומטי של מכוניות משומשות", אמר אמיר חבר, מנכ"ל Uveye והוסיף: "שיתוף פעולה זה מהווה צעד נוסף בבניית פלטפורמה אחודה לבידוק אוטומטי של כלי רכב, המבוססת על בינה מלאכותית. בנוסף להכרזה על סקודה שפורסמה לאחרונה, אנו צופים בעתיד הלא רחוק הכרזות נוספות לשימוש בפלטפורמה, מצד יצרניות רכב, בשלבים שונים של חיי המדף של הרכב".

הסטאטראפ משתמש בטכנולוגיות בינה מלאכותית וסורקים אוטומטיים של כלי הרכב. בסיום הסריקה המהירה, הוא מזהה חריגות, שינויים או חפצתים זרים מכל צידי הרכב בתנועה בתוך שניות. למערכת יכולות איתור שונות לפגמים: החל משריטות מכות ונזקי פח בצדי הרכב והגג, דרך דליפות שמן וחלודה בגחון ועד ניתוח כולל של הצמיגים. הדבר גם יכול לשמש תעשיות בטחוניות ומתפקד כמו סורק שקיים בשדות תעופה, רק עבור רכבים. מלבד הבטחון, המערכת גם עוזרת להארכת מחזור החיים של כלי הרכב, על ידי גילוי של דליפות שמן, חלודה, שקעים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully