וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לפני ההשקה: האם הוואווי P30 עם מערך הצילום המתקדם דלף?

1.3.2019 / 6:06

ב-26 למרץ זה יקרה: חברת וואווי תכריז על ה-P30, מכשיר הדגל החדש שעל פי השמועות, צפוי להגיע עם מערך צילום אימתני ועוצמתי במיוחד שלדעת יודעי דבר, עשוי להשאיר אבק לסמסונג וליצרניות הוותיקות. רגע לפני ההשקה, נראה שנחשפו פרטים ראשונים

וואווי עתידה לחשוף את מכשירי הדגל שלה בחודש הבא וכעת אנו מקבלים הצצה ברורה מתמיד לסמארטפון שמפחיד גם את היצרניות הותיקות. הסיניות כבר השתלטו במובן מסוים על עולם הסמארטפונים, כשהחלו להציע מכשירים בעלי חומרה חדשנית וחזקה במחירים של מכשירי ביניים, וזה נוכח גם כאן בישראל. דיווחים על סדרת ה-P30 החדשה של וואווי כבר צפו ברשת, ולא מעט שמועות כי המכשיר יכלול את מערך הצילום הכי מתקדם בתולדות החברה, כמו תמיד בשיתוף פעולה עם חברת העדשות הגרמנית, לייקה. ואכן על פי הדליפה החדשה, נראה שה-P30 פרו יגיע עם מערך צילום אחורי בעל ארבע עדשות.

אתר WinFuture, שדיווח על ההדלפה, טוען כי אחת העדשות תהיה עבור זום אופטי של פי 10, מה שמאשר את ההנחות שהועלו מתוך סרטון הטיזר שפרסמה עם ההזמנה לאירוע השקת המכשירים. עוד על פי הדיווחים, למכשיר תהיה עדשה נוספת בעלת ייעוד לסריקה תלת מימדית לשימוש במציאות רבודה, וכן כחיישן עומק עבור צילומי עומק שדה. לא ברור עדיין לשם מה תשמש העדשה הרביעית, השוכנת מתחת לפלאש. הדגם הרגיל בסדרת ה-P30 מגיע עם מערך צילום אחורי בעל שלוש עדשות בלבד, כך שישנו סיכוי גבוה שיאבד את עדשת הזום או העדשה הרחבה. העדשה בעלת הסריקה התלת מימדית תהיה זמינה לשני הדגמים.

וואווי p30. צילום מסך, צילום מסך
ההזמנה לאירוע ההשקה של סדרת מכשירי ה-P30 מבית וואווי/צילום מסך, צילום מסך

כמו כן, דווח כי המכשירים יכללו מגרעת בצורת טיפה הדומה לזו שבוואןפלוס 6T וכן חיישן טביעת אצבע מאחורי המסך. החברה לא חשפה פרטים נוספים וגם נראה שעד כה, לא היו הדלפות משמעותיות מלבד זה שהמכשיר צפוי להגיע עם מערך צילום מרובע, טעינה מהירה במיוחד וערכת השבבים Kirin 980 שנמצאת כבר בסדרת ה-Pro. וואווי נוהגת לשמור על מחירים יחסית זהים לשל היצרניות האחרות כמו סמסונג ו-LG, כך שלא מדובר במכשירים זולים במיוחד, אך גם לא יקרים כמו של אפל. אם שום דבר לא ישתנה, החברה תמשיך לנקוט באותה אסטרטגיית מחירים, כך שה-P30 צפוי לעלות במחיר זהה לשל מכשיר הדגל הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully