וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעובי של שלושה אייפונים: אנרג'ייזר חושפת סמארטפון עם חיי סוללה של יותר מארבעה ימים

1.3.2019 / 10:10

הסמארטפון שלא תגמר בו הסוללה: אנרג'ייזר הציגה סמארטפון חדשבמהלך תערוכת הסלולר העולמית. הסמארטפון מגיע עם סוללה בנפח של פי יותר מחמישה בסמארטפון רגיל. חיי הסוללה שלו מגיעים לעד ארבעה ימים של שימוש, אבל הוא גם נראה בהתאם

הסמארטפון של אנרג׳ייזר. מייקי לוי, מערכת וואלה
בעובי של שלושה אייפונים או גלקסי: הסמארטפון של אנרג׳ייזר./מערכת וואלה, מייקי לוי

יצרניות הסמארטפונים משיקות מדי שנה סמארטפונים חדשים עם שיפורים למצלמה, למעבד ולמסך אבל הן שוכחות או פשוט לא מסוגלות לעדכן את אחד מהדברים החשובים ביותר: חיי הסוללה. במיוחד לשם כך, חברת אנרג'ייזר המוכרת מיצור הסוללות, השיקה במהלך כנס הסלולר העולמי, סמארטפון עם סוללה של 18,000 מיליאמפר-שעה, בעוד שלסמארטפון "טיפוסי" ישנה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה בממוצע. יש לזה גם מחיר: מדובר בטלפון שהוא ממש לא קומפקטי ואם תשכבו במיטה, תחזיקו את הסמארטפון והוא יפול לכם על הפנים, נראה שהוא עשוי לכאוב מאוד.

לסמארטפון של אנרג'ייזר מסך בגודל 6.2 אינץ' מקצה לקצה וברזלוציית FullHD+. מההתרשמות הקצרה, מדובר במסך חד במיוחד ולרגעים ארוכים בהסתכלות מהצד, תהיתי האם מדובר במסך דמה. בלב המסארטפון פועמת ערכת השבבים Helio P70 של חברת MediaTek ולצידה נמצא 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש של מצלמה ראשית עם 12 מגה פיקסל, מצלמה נוספת של 5 מגה פיקסל וחיישן של 2 מגה פיקסל לזיהוי עומק. מקדימה החברה שילבה מגירה שנשלפת ברגע שמגיעים לצילום סלפי והיא כוללת מערך צילום כפול עם חיישן ראשי של 16 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 2 מגה פיקסל.

אנרג׳ייזר:סמארטפון עם מצלמה נשלפת. מייקי לוי, מערכת וואלה
אנרג׳ייזר:סמארטפון עם מצלמה נשלפת/מערכת וואלה, מייקי לוי

לסוללה בנפח 18,000 מיליאמפר-שעה יש מחיר: המשקל שטרם פורסם והעובי. הסמארטפון הזה ממש לא קומפקטי ואפילו גם לא עמיד כך שקשה להמליץ עליו לכאלו שרוצים סמארטפון עמיד עם חיי סוללה שלא נגמרים. הסאמרטפון של אנרג'ייזר יותר קרוב לסוללה חכמה עם יכולות תקשורת. מחירו טרם נקבע וכך גם מועד שיווקו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully