וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא קורקינט מעולם לא היה פשוט יותר: ליים מכריזה על שיתוף פעולה עם גוגל מפות

4.3.2019 / 11:41

מהיום יהיה יותר פשוט וקל למצוא קורקינט ברחבי תל אביב: חברת Lime האמריקנית מכריזה על שיתוף פעולה עם גוגל מפות. כחודש לאחר השקת השירות בתל אביב, החברה מאפשרת לראשונה למצוא את הקורקינטים שלה גם דרך אפליקציית המפות של גוגל ואף לקבל תעריף משוער לנסיעה

חברת ליים הכריזה הבוקר (ב') על שיתוף פעולה עם גוגל, שבאמצעותו תוכלו למצוא קורקינטים חשמליים ישירות מאפליקציית המפות. קורקינטים חשמליים הפכו כבר מזמן לנוף העירוני שלנו. אם הסתובבתם ברחובות תל אביב, בוודאי שמתם לב לקורקינטים החשמליים שמונחים בצידי המדרכות. באוגוסט בשנה שעברה Bird הייתה הראשונה שהשיקה את שירות הקורקינטים ולפני שלושה חודשים זו הייתה Wind הגרמנית. בתחילת חודש פברואר השנה, חברת Lime הודיעה כי תחל באופן רשמי להפעיל את השירות שלה בתל אביב. כעת, עם שיתוף הפעולה החדש, משתמשים יוכלו לחפש דרכי ניווט בגוגל מפות, ובאותו מסך בו יופיעו גט טקסי והתחבורה הציבורית, יוכלו למצוא למצוא גם שירות הקורקינטים של ליים.

"Lime פועלת כל העת לשפר ולחדש את תחום התחבורה העירונית החכמה והיום אנחנו גאים להשיק שיתוף פעולה עם אפליקציית גוגל מפות", אמר יניב גודר, מנכ"ל ליים ישראל. ליים הופיעה בישראל לפני שנה, כשאז הודיעה שבכוונתה להתחיל לפעול בתל אביב והרצליה בתוך 30 ימים בלבד. בעיכוב קל של כחצי שנה, החברה הכריזה באופן רשמי על זמינות השירות בתל אביב. השירות מתומחר בזהה לכל השירותים האחרים: חמישה שקלים להתחלה ו-50 אגורות על כל דקת שימוש. "מהיום רוכבי Lime יוכלו להנות מחיבור ישיר בין האפליקציות אשר ינגיש את השימוש בתחבורה ירוקה ויעילה דרך פלטפורמה נוחה ויעילה שתעזור לחבר בין התחבורה הציבורית לתחבורה השיתופית והחכמה", הוסיף גודר.

שיתוף פעולה ליים גוגל מפות. צילום מסך
תוכלו לראות גם קורקינטים חשמליים דרך אפליקציית המפות של גוגל/צילום מסך

האפשרות תהיה זמינה במכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד. כאמור, על מנת להשתמש בשירות, משתמשי האפליקציה יוכלו לבחור להתנייד בליים דרך מסך הניווט ליעד, תחת האייקון של תחבורה ציבורי ושם תופיע האפשרות ללחוץ על ליים. לחיצה זו תוביל את המשתמש לאפליקציית ליים או לחנות האפליקציות הרלוונטית לצורך הורדת האפליקציה של השירות. האפשרות לאתר קורקינטים של ליים בגוגל מפות הושקה לראשונה בדצמבר האחרון בהיקף מצומצם של 13 ערים ברחבי העולם ביניהן: סיאטל, וושינגטון ואוקלנד והורחבה היום בצורה משמעותית גם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully