וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכינים ואש: ה-Galaxy S10 במבחן עמידות ראשון וקשוח

5.3.2019 / 10:09

הגלקסי S10 הושק רק לפני כמה שבועות והיוטיוברים ממהרים להעביר אותו דרך מסלול המכשולים. חיישן טביעת האצבע במכשיר אמנם מציג טכנולוגיה חדשה וטובה יותר לזיהוי המשתמש, אך מסתבר שהוא גם פחות עמיד בפני שריטות. האם המכשיר החדש של סמסונג הצליח לשרוד את כל המבחנים?

טרנד הסמארטפונים עם מסך נטול שוליים, גרם לכך שהם הרבה פחות עמידים ממה שהכרנו ומספיק נפילה מגובה נמוך ואפילו בעוצמה חלשה, והמסך עשוי להישבר. בין הסיבות, זו העובדה שאין מסגרת עבה שיכולה לספוג את עוצמת הפגיעה ולחלק אותה בתוך המסגרת. כתוצאה מכך, המסך סופג את כל עוצמת הפגיעה וכשהמסך הוא הרכיב הפגיע ביותר - הוא נשבר. מאז האייפון הראשון ואפילו הטלפונים "הטיפשים", היו כאלו שביצעו מבחני ריסוק ובדקו עד כמה הטלפון עמיד. הגלקסי S10 הושק לאחרונה, וכבר כיום, ניתן למצוא לא מעט מבחני ריסוק, אולם המעניין ביותר הוא של זאק מהערוץ "ג'רי ריג אבריטינג" שבודק עמידות של לא מעט סמארטפונים וגאדג'טים. בשונה מהאנשים האחרים, ריג באמת בוחן את עמידות הסמארטפון בנקודות החשובות ולא מנסה לרסק אותו או להטיח אותו על הרצפה כדי לצפות בו נשבר.

הגלקסי S10 החדש של סמסונג מורכב משתי לוחיות זכוכית המחוברות יחדיו באמצעות שלדה מתכתית. כפי שצפוי, המכשיר צלח את בדיקות הגמישות והמסך התנגד לשריטות באופן מעולה יחסית לשאר המכשירים שבדק זאק. עם זאת, חשוב לציין שהגלקסי מגיע עם מגן מסך המונע שריטות ישירות מהקופסה. אבל המסך רחוק מלהיות הדבר הכי מעניין במכשיר הדגל החדש של סמסונג, למעשה, מבחן העמידות החשוב ביותר היה זה שנעשה על חיישן טביעת האצבע. לרוב המכשירים כיום יש חיישן טביעות אצבע אופטי מתחת לפני המסך, בעוד שבגלקסי S10, סמסונג שילבה חיישן חדש לחלוטין המבטל את נעילת המכשיר בזיהוי טביעת האצבע של המשתמש על ידי שימוש בגלי קול.

גלקסי S10 סמסונג מבחן עמידות מצית גיפ. Giphy
שרד את מבחן המצית באופן מפתיע. הגלקסי S10/Giphy

זאק בדק את החיישן החדש במספר מצבי נזק למסך. שריטות קלות לא גרמו להשפעה של ממש על פעולת החיישן, אולם כשהפעיל לחץ עם ערכת המברגים שלו וגרם לנזק בלתי הפיך, חיישן טביעת האצבע הושבת לחלוטין. במידה והמסך שלכם ישבר או אפילו ישרט באזור החיישן, כנראה תאולצו להחליף את כולו - בשורה נוראית בהתחשב שהמסך של הגלקסי S10 כולל צדדים קמורים שמייקרים את הליך הייצור שלו, מה שישפיע לרעה גם על מחיר התיקון. ולמרות כל זאת, בשאר הבחינות, הגלקסי S10 הצטיין ושרד גם את מבחן המצית וכן את רוב מבחני השריטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully