וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחתם את הסיסמה לאינטרנט האלחוטי? כך תשחזרו אותה בקלות

6.3.2019 / 8:59

קניתם מחשב או סמארטפון חדש, הגעתם הביתה וגיליתם שבכלל שכחתם את סיסמת הרשת האלחוטית? אתם לא לבד ולא מעט אנשים נוטים לשכוח אותה כמה דקות אחרי שמגדירים את הרשת. אל דאגה, באמצעות כמה פעולות פשוטות תוכלו לשחזר את סיסמת הרשת האלחוטית

ווייפיי wifi אינטרנט אלחוטי. ShutterStock
כך תוכלו למצוא את הסיסמה לרשת האלחוטית שלכם./ShutterStock

הגעתם הביתה עם סמארטפון או מחשב חדש, אתם פותחים את הקופסה בהתלהבות ומתחילים את תהליך ההגדרה רק כדי לגלות ששכחתם את הסיסמה ל-WiFi. לא מעט אנשים מתוסכלים מצאו את עצמם בסיטואציה דומה ללא כל יכולת להתחבר לרשת הביתית. מאחר ורוב המכשירים שלנו זקוקים לאינטרנט, בין אם לפעולתם התקינה ובין אם להגדרה הראשונית, זה בהחלט עלול לגרום לתסכול. בעבר היינו יכולים להעיף מבט בהגדרות המחשב, אולם כעת, בעידן בו שמים דגש על פרטיות וצנזורה של סיסמאות גלויות לעין, מיקרוסופט ביטלו את האפשרות לצפות בסיסמה דרך הגדרות המחשב בווינדוס 8 ובעצם בכל מערכת הפעלה שעקבה לה.

בחיפוש מהיר בגוגל תמצאו לא מעט תוכנות שימצאו עבורכם את הסיסמה לרשת האלחוטית, אך הסרבול והקושי בלהוריד תוכנה חדשה לגמרי למחשב, לא שווה את הזמן או ההשקעה. מה גם שלא ניתן להבטיח שמקור התוכנה אמין. אז במקום שתאפסו את הנתב שלכם ותגדירו אותו מההתחלה, או תעמדו שעות על הקו בניסיון להזדהות מול ספקית האינטרנט שלכם, שלאו דווקא תוכל לסייע, עשינו עבורכם את עבודה המחקר ומצאנו כמה שיטות פשוטות למדי למציאת הסיסמה. הקאץ' - תהיו חייבים לעשות זאת דרך מחשב שכבר חובר בעבר לרשת האלחוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully