וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה הבינלאומי: לאיזו אמנית האזינו הכי הרבה בספוטיפיי ודיזר?

8.3.2019 / 6:04

שירותי הסטרימינג ספוטיפיי ודיזר חוגגים שנה בישראל וחושפים נתונים במיוחד בשביל יום האישה הבינלאומי: במפתיע, ברשימה ניתן למצוא נוכחות חזקה של אומניות בינלאומיות ורק ישראלית אחת הצליחה להיכנס לרשימה. לאיזו אמנית האזינו הכי הרבה?

אישה מקשיבה למוזיקה. ShutterStock
ספוטיפיי ודיזר משחררות את רשימת המצעד לכבוד יום האישה הבין לאומי./ShutterStock

שירותי הסטרימינג ספוטיפיי ודיזר כבר חגגו שנה בישראל, כשעל פי הערכות, לכל אחת עשרות אלפי מנויים ישראליים. לקראת יום האישה שנחגג היום ברחבי העולם, שחררו שתי חברות הזרמת המוזיקה את רשימת הזמרות הפופולריות ביותר בישראל ובעולם וכן המושמעות ביותר לשנת 2018 בדיזר ומתחילת 2019 בספוטיפיי. אם אתם תוהים עד כמה הנתונים של ספוטיפיי למשל משקפים את הנתונים האמיתיים בעולם, מסתבר שלה היסטוריה בחיזוי הנתונים, כשלקראת האירוויזיון, חזתה את מנצחת האירוויזיון, נטע ברזילי עם השיר Toy, לצד גוגל שחזתה גם את זכייתה.

בספוטיפיי בחרו להשוות את הזמרות המושמעות בעולם לעומת ישראל מתחילת השנה. בראש רשימת המצעד, קיבעה את מקומה אריאנה גרנדה. אחריה במצעד הישראלי תוכלו למצוא את סיה, עדן בן זקן, דואה ליפה, בילי אליש, הלסיי, ליידי גאגא, סלינה גומז, אן-מארי וריאהנה במקום העשירי. בעולם לעומת זאת הרשימה משתנה מעט. במקום הראשון נותרת גרנדה כשאחריה בילי אליש, ליידי גאגא, הלסיי, דואה ליפה, טיילור סוויפט, ריאהנה, קארדי בי, סלינה גומז וניקי מינאז' במקום העשירי. למקום ה-11 הגיעה סיה כשאחריה ביבי רקסה, קרול ג'י, קמיליה קביו, אן מארי, בקי ג'י, ביונסה, דמי לובטו, מיילי סיירוס ואדל שהגיעה למקום ה-20 והמכובד ברשימה.

דיזר הינה השותפה הרשמית של ארגון הצדקה ליום האישה הבינלאומי ותהפוך את דף הבית של האפליקציה לבעל תוכן בלעדי שיבחר על ידי זמרות ברחבי העולם. מוזיקאיות כמו ריטה אורה (Rita Ora) ו- Anitta ישתלטו גם על פלייליסטים בינלאומיים של Deezer, כולל "Popstar", "Globetrotter" ו- "Pulse". כל זמרת תספק את ההמלצות האישיות שלה כדי להתאים את הנושאים השונים לכל פלייליסט. בדיזר ערכו רשימת השוואה קצת שונה מזו של ספוטיפיי, ובמקום להציג את הזמרות הפופולריות בישראל, הציגו את הפופולריות בעולם לשנת 2018. הזמרת המושמעת ביותר בעולם לשנת 2018 הייתה אניטה, כשמיד אחריה ברשימה דואה ליפה, מריליה מנדוסה, סיה, אריאנה גרנדה, קמילה קביו, ריאהנה, מארווה לאוד, שאקירה ודמי לובטו במקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully