וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוות את ההמתנה? הנה כל מה שאנחנו יודעים על הדגם הבא של האיירפודס

10.3.2019 / 12:21

כמעט שלוש שנים לאחר שהוצגו לראשונה, האיירפודס שומרות על מעמדן כאוזניות האחלוטיות הפופולריות בעולם. אפל דחתה את ההכרזה כבר מספר פעמים, אולם נראה שכבר השנה נראה דגם משופר ובשנה הבאה דגם נוסף לאודיופילים. אספנו את כל מה שאנחנו יודעים על האיירפודס 2

מערכת וואלה!

(בווידאו: הביקורת של מייקי לוי על הדגם הראשון של האיירפודס)

רק לפני כשנתיים וחצי, הציגה אפל לקהל הרחב את האוזניות האלחוטיות האמיתיות - ללא חוטים כלל, את ה-AirPods. כיום הן נחשבות לאוזניות האלחוטיות הפופולריות בעולם עם מיליוני מכירות וגורמות ללא מעט בעיות של ביקוש והיצע עבור אפל. באירוע ההשקה האחרון של החברה מקופרטינו, שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון, קיווינו לראות גם את הגרסה המחודשת של האוזניות - אותה אחת שהרשת גועשת לגביה כבר שנים. אולם, אפל בחרה שלא להציג את הדגם השני של האיירפודס וההשקה נדחתה למועד אחר.

למעשה, מנקודת המבט שלי, רק כיום, שלוש שנים לאחר שראינו את האוזניות האלחוטיות האמיתיות על גבי המדפים, אנחנו מתחילים לראות שינוי חומרתי רציני. באופן אישי, אני מבין לחלוטין למה אפל בחרה שלא להציג דגם חדש לאוזניות, שכן שיפורים חומרתיים לאוזניות האלחוטיות מגיעים רק כעת, וכבר שלוש שנים, היא השולטת העיקרית בשוק הזה. האיירפודס מציעות משהו שאף אוזניות אחרות לא מציעות - פשטות. דרך ההתחברות שלהן לכל מכשיר אחר מבית החברה היא הפשוטה ביותר שתמצאו, גם בעת שימוש במחשבים. אף חברה, גם סמסונג, לא הצליחה בדיוק להשתוות לקלות התפעול של האיירפודס, גם אם נראה שיש מגמת שיפור עם האוזניות החדשות שלה - הגלקסי Buds. על אף שהאינטרס של אפל להשיק דגם חדש לאיירפודס מעולם לא היה גבוה יותר, עד היום, היא לא באמת הייתה זקוקה לעשות זאת. סיכמנו את כל השמועות על האוזניות החדשות של אפל.

קפסולת איירפודס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב נראה דגם משודרג לאוזניות האלחוטיות הפופולריות ביותר? הדור הראשון של האיירפודס/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

מתי הן יוכרזו?

זו כנראה השאלה החשובה ביותר בכל הנוגע לאיירפודס 2 של אפל. כאמור, ציפינו שהדגם המשודרג לאוזניות יוכרז באירוע ההשקה שהחברה ערכה בחודש ספטמבר האחרון, אם כי החברה בחרה לדחות את המועד. בסוף השנה שעברה דיווחנו כי האנליסט מינג-צ'י קו טוען כי החברה תציג בתחילת שנת 2019 שדרוג לאוזניות וב-2020, החברה תציג דגם חדש לחלוטין. כלומר, אנחנו אמורים לראות את הדגם המשודרג בקרוב מאוד, כשדגם משופר אפילו יותר נראה רק בעוד יותר משנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המחיר ישאר זהה?

ובכן, התשובה לכך היא מורכבת, אם כי בפשטות, נראה שאפל תעלה את מחירן. את הדגם הנוכחי ניתן למצוא בחנויות אפל תחת תג מחיר העומד על 159 דולרים, אולם בבלומברג טוענים כי אפל מתכננת למכור מספר דגמים לאיירפודס תחת תגי מחירים שונים, בדומה לשאר המוצרים שלהם. הההבחנה בין הדגמים עדיין מוגדרת כתעלומה, לפחות עד שהחברה תציג את החידושים לאוזניות.

מה החידושים?

אנחנו מצפים ללא מעט חידושים מהאיירפודס של אפל, כשבראשם איכות סאונד טובה יותר ובעיקר הצבת רף חדש לאוזניות אלחוטיות אחרות בשוק. פקודות קוליות ללא ידיים באמצעות "היי סירי", שהחברה הציגה באירוע ההשקה בספטמבר, ויכולת טעינה אלחוטיות יגיעו כעת כסטנדרטיות. עוד השמועות מעידות על דגם נוסף, שיעלה אף יותר ויהיה בעל יכולות ניטור בריאותי, עמידות במים וביטול רעשים אקטיבי. בלומברג גילו כי אפל בחנו יכולות ניטור בריאותי הדומים לאלו ששילבו בדור הרביעי של השעון החכם, מה שמצביע כי נראה בדגם הבא ניתוח מתקדם וזיהוי של קצב לב חריג.

האוזניות לא צפויות לגדול מבחינה פיזית, או בעצם להשתנות כלל. למעשה, רק הנרתיק בדגם בעל יכולות הטעינה האלחוטית צפוי לגדול על מנת להכיל את סליל הטעינה, כשהאוזניות עצמן צפויות להישאר באותו העיצוב ובאותו הגודל מבחינה פיזית. יתרה מכך, האוזניות צפויות לכלול את תקן עמידות בפני מים במיוחד עבור פעילויות ספורטיביות וכן תכונת סינון רעשים בדגם הגבוה שתאפשר לשמוע מוזיקה בשקט מוחלט. לא ברור כרגע אם הסינון ייעשה בצורה אקטיבית או פסיבית, שכן סינון אקטיבי עלול לגרוע לא מעט מחיי הסוללה שאפל כה מתגאה בהן עם הדגם הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully