וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי או רותם סלע": הרשת מתגייסת לעזרת רותם סלע וגל גדות

רותם סלע, גל גדות ושלומית מלכה מול נתניהו: בעקבות ראיון של שרת התרבות לרינה מצליח, החליטה רותם סלע לפרסם פוסט נגד מירי רגב. אלא שזמן קצר אחר כך, דווקא ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב ולעזרת סלע, התגייסו הוונדרומן ושלומית מלכה

רותם סלע בפוסט על מירי רגב. מערכת וואלה! NEWS
רותם סלע בפוסט נגד מירי רגב/מערכת וואלה! NEWS

אמש (ראשון) רותם סלע הגיבה בדף האינסטגרם הפרטי לראיון של שרת התרבות לרינה מצליח. סלע כתבה בדף האינסטגרם: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם הערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים??? ריבונו של עולם ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו. מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה וכל בני האדם נולדו שווים. וגם הערבים רחמנא ליצלן הם בני אדם. וגם הדרוזים וגם ההומואים. אגב ולהסביות וגם... שוק... השמאלנים". זמן קצר אחר כך, הגיב ראש הממשלה, בנימין נתניהו שנראה כי לא היה עסוק במיוחד ומצא זמן פנוי להגיב לפוסט של הדוגמנית והמנחה. "רותם היקרה, תיקון חשוב: מדינת ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות כולנו וממשל הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת", כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אל רותם סלע התגייסו הדוגמניות והשחקניות שלומית מלכה גל גדות. גל גדות הגיבה גם היא וכתבה: "ואהבת לרעך כמוך. זה לא עניין של ימין שמאל. יהודי ערבי. חילוני או דתי. זה עניין של דיאלוג. של הידברות לשלום, ולשיווין ושל סובלנות שלנו אחד כלפי השני. האחריות לזרוע תקווה ואור לעתיד טוב יותר לילדים שלנו היא עלינו. רותם, אחות, את השראה לכולנו", כתבה. כאמור, גם שלומית מלכה הצטרפה לרותם וגל וכתבה: "איך יכול להיות שב-2019 במדינה דמוקרטית אנשים צריכים לפחד לומר את דעתם? לאן נעלם חופש הביטוי? האם אנחנו עדיין מדינה דמורקטית בכלל? ואם אנחנו אכן מגדירים את עצמנו כמדינה דמוקרטית-יהודית - מה זה אומר? מהם הערכים של היהדות? מה יותר מסמל את החינוך היהודי מדרך ארץ קדמה לתורה? מאהבתך לרעך כמוך? מי יותר מאיתנו צריך להבין את המשמעויות העמוקות של גזענות ושנאת חינם? רותם - עצוב שלומר את דעתך היום נחשב למעשה אמיץ. תודה על הפתיחות והכנות שלך, את עוזרת לכולנו להתפתח ולהתקדם לעבר דיון נאור ושוויוני. ולכל השאר - תהיה דעתכם אשר תהיה, היא מקובלת. אתם לא צריכים להפעיל כוח על מנת להשמיע את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully