וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קומזיצים: תנועת הנוער שתלמד את הילדים איך לפתח אפליקציות

12.3.2019 / 16:15

יותר ויותר בני נוער רוצים ללמוד איך לתכנת ולפתח אפליקציות ובדיוק לשם כך, הוקמו לא מעט תנועות ועמותות שמשקיעות בבני נוער. אחת מהן היא תנועת לופרז שפועלת בחיפה, נצרת ובקרוב גם במרכז. אחרי פיתוח ארוך, עכשיו הם גם משחררים אפליקציה ראשונה

תנועת נוער לופרז. יח"צ,
לא רק קומזיצים: תנועות הנוער מתאימות את עצמן לשנת 2019/יח"צ

תנועות נוער רבות פועלות ובועטות כבר עשרות שנים, אולם עם הקדמה יש גם כאלו שהחליטו להקים תנועת בקונספט מעט שונה ממה שאנחנו מכירים. תנועת הנוער "לופ" הינה תנועה טכנולוגית המיועדת לכיתות א' ועד יב'. התנועה שמה לעצמה שתי מטרות: פתרון בעיות חברתיות באמצעות פיתוח כלים טכנולוגים והפיכתם של החניכים למנטורים, כשהם יגיעו לשלב שבו הם יוכלו לשתף ולחלוק מהידע הגדול שצברו בתנועה. "אחרי שהתלמיד רכש ניסיון וידע, הוא גם כן ישמח וירצה לשתף אותו עם הדורות שיותר צעירים ממנו", אמר וואסים אבו סאלם, מנכ"ל ומייסד Loop. "מפה בעצם מגיע כל העניין השייכות לתנועה. יש קהילה שרוצה ללמוד ביחד, לשתף את הידע, שצברו. כך יוצא שבמהלך ה-4 שנים האחרונות שהתנועה פועלת, הילדים הגיעו ללמוד ואחר כך גם ללמד".

בתנועה משתתפים יותר מ-10,000 ילדים מכל רחבי הארץ, כשלעמותה מרכזים בחיפה במשרדי WeWork, בקרוב במרכז וגם בנצרת. התנועה משתפת פעולה עם ענקית חללי המשרדים WeWork שמציעה בין היתר את מעבדת WeWork Lab ועוזרת לחבר בין משקיעים, יזמים מהתחום ועוד. פעילויות התנועה בבתי הספר מוצעות בחינם, אולם המפגשים אחרי שעות הלימודים, הינם בתשלום כשהם בסבסוד חברות היי-טק וגורמים בענף. "כל הקונספט של לופ התחיל שאני בעצם רציתי לפתח אפליקציה בגיל 13 ולא הצלחתי. משם עלה כל הרעיון של לופ - לספק חממה טכנולוגית שתלווה את התלמידים, תשקיע בהם זמן, ידע וכסף", אמר סאלם. "אנחנו כבר רואים את סיפור הצלחה הראשון שבו לוקחים חניך בעמותה בן 16 שפעיל בה משנת 2015. התלמיד מלמד תלמידים בכיתה א' ותוך כדי מתפתח ולומד עוד. מבחינתנו זה סיפור ההצלחה הראשון שהוא הוכחת הקונספט במובן מסוים שבו נרתם חלק מהצוות של לופרז כדי לפתח אפליקציה ראשונה".

"פיתחנו אפליקציה שתעזור למורים למצוא את התלמידים בטיולים"

בחודשים האחרונים פעלו בתנועה כדי לפתח אפליקציה בשם "אוסילה". "כל הרעיון של האפליקציה התחיל בזה שלא מעט הורים ותלמידים אומרים לנו שהם הולכים לאיבוד או שקשה להם למצוא אחד את השני בטיולים. אז בעצם פיתחנו אפליקציה שתוודא שכולם יכולים להיות מחוברים ולוודא שהם נמצאים בטווח תקין. זה לא משנה אם זה בארץ או בחו"ל וגם נספק למשתמשים אפשרות לניווט כשאין קליטה לסמארטפון", אמר סאלם. גרסת האנדרואיד זמינה כבר היום כשגרסת האייפון צפויה להיות זמינה בשבועות הקרובים. האפליקציה זמינה להורדה כבר עכשיו עבור משתמשי האנדרואיד ובהמשך גם עבור משתמשי האייפון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אפליקציית אוסילה. צילום מסך, צילום מסך
ניתן יהיה להגדיר אזור בטוח./צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully