וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתוח חדש של LG: מכונה שתכין לכם גלידות באמצעות קפסולות

13.3.2019 / 2:13

נספרסו עשו לקפה את הבלתי ייאמן והנגישו אותו לכל אחד ונראה שגם LG הבינה את הקונספט: אחרי שהשיקה מכונה שמבשלת בירה, הציגה הענקית הקוריאנית מכונת קונספט שתכין גלידות באמצעות קפסולות. למרבה השמחה, נראה שהמכונה צפויה להגיע לחנויות בשנים הקרובות

מכונת הגלידה של LG. יח״צ,
מה שנספרסו עשו לקפה, רק לגלידה. (צילום: יח״צ)/יח״צ

סדרת הפסטיבלים SXSW העוסקת סביב מוזיקה וסרטים יצאה לדרך באוסטין שבטקסס ובמהלכה חברת LG בחרה לחשוף מוצר עתידני שעליה היא עובדת בשנים האחרונות. מדובר במוצר שזכה לשם Snow White והוא עושה בדיוק את מה שנספרסו עשו עם הקפה - רק עם גלידה. כן, קראתם נכון: LG עובדים על מכונה שבאמצעות קפסולה, תוכל להפיק גלידה ואינספור קינוחים קפואים, כלומר המכונה לא מוגבלת רק לגלידות. על פי התמונות שהגיעו, מדובר במכונה שמסוגלת להפיק סורבה, גרניטה, גלידה, פרוזן יוגורט ועוד.

רק לפני מספר חודשים השיקה חברת LG את מכונת ה-Home Brew, מכונה ביתית לבישול בירה. המכונה צפויה להגיע במהלך השנה הקרובה לישראל כשמועד המכירה והמחיר טרם נקבעו. מכונת בישול הבירה מבוססת על קפסולות שהופכות את תהליך הכנת הבירה לפשוט במיוחד, אולם זמן הפקת הבירה צפוי להיות ארוך, כיאה להכנת בירה ביתית: מכניסים קפסולה המכילה מאלט, שמרים, שמן Hop ותמצית טעם, לוחצים על כפתור ההפעלה ובתוך כמה שבועות הבירה תהיה מוכנה, כך שסבלנות בהחלט מתבקשת.

מכונת הבירה של LG. יח"צ,
מכונת הבירה של LG צפויה להגיע לישראל במהלך השנה הקרובה. (צילום: יח״צ)/יח"צ

לעומת מכונת הבירה שאורך הכנת הבירה צפוי לעמוד על כמה שבועות, ב-LG טוענים כי מכונת הגלידה תוציא את הגלידה או הקינוח בתוך חמש דקות מרגע הכנסת הקפסולה. עוד המכונה תנקה את עצמה באופן אוטומטי ותציע מסך מגע או כפתורים פיזיים לשליטה במכונה. רגע לפני שאתם מוציאים את כרטיס האשראי ונערכים לקיץ הישראלי, הרשו לנו לצנן את ההתלהבות: החברה הציגה בשלב דגם קונספט, כלומר דגם שלא עובד ורק הצהירה על כוונותיה להציג בקרוב דגם שעובד. נראה כי לאור התגובות האוהדות בעולם, החברה עשויה להשיק את המכונה מוקדם מן המצופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully