וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצת רעש נלחצתם?": ברשת אדישים וצוחקים על שתי הרקטות שנורו לתל אביב

אמש (חמישי) נשמעה אזעקה באזור גוש דן וזמן קצר אחר כך התברר כי נורו שתי רקטות. במהלך הלילה צה"ל מסר כי עשרות יעדים הותקפו על ידי כלי טיס וזאת בתגובה לשתי הרקטות שנורו. תושבי תל אביב וגם עיריית שדרות לא התרגשו במיוחד מהירי והתגובות קורעות מצחוק

רקטות גוש דן רקטה ירי לגוש דן מפוצלת. עיבוד תמונה
ירי רקטות לעבר גוש דן./עיבוד תמונה

אמש (חמישי) בשעות הערב נשמעו אזעקות באזור גוש דן, מה שתפס את צה"ל לדבריו "לא מוכן". זמן קצר אחרי שיגורן, אנשים רבים דיווחו על רעשי נפץ ובמהרה התברר כי מדובר היה בירי שתי רקטות מסוג פג'ר שנורו לעבר גוש דן. בעקבות הירי, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות ביטחונית בקריה בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש המל"ל, ראש השב"כ ובכירי מערכת הביטחון. בינתיים בעזה, ארגוני הטרור השונים בורחים מאחריות ואף ארגון לא אישר כי הוא אישר את הרקטה, ככל הנראה מחשש למכה הקשה שעשויה לנחות עליו.

במהלך הלילה צה"ל תקף כ-100 יעדים ברצועת עזה בטענה כי חמאס אחראי לירי לאזור גוש דן. בין המטרות שהותקפו - מטה הגדה של חמאס האמון על הכוונת פעילי טרור ביהודה ושומרון, אתרים לייצור רקטות, מוצב ימי של הארגון ומתחמים צבאיים נוספים. תושבי תל אביב גילו אדישות גמורה לנוכח ירי הרקטות ונראה כי הם לא באמת התרגשו או חששו. זה גם אולי מסביר את כמות הבדיחות שהעלו ברשתות החברתיות, לרבות עיריית שדרות שהעלתה פוסט ויראלי במיוחד שזכה ל-12 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully