וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אתם חוגגים את פורים? המסיבות המפנקות בחברות ההיי-טק

התנאים בחברות ההיי-טק ידועים כהטובים ביותר שיש במשק ולקראת פורים, חברות ההיי-טק יחגגו את באולמות השווים ביותר, אמנים, אוכל גורמה ואלכוהול ללא הגבלה. החברות משקיעות מאות אלפי שקלים כדי לשמר את העובדים ולהיות האטרקטיביות ביותר בתעשייה

מסיבות פורים בחברות ההיי-טק. יח״צ,
ואיך אתם חוגגים את פורים?/יח״צ

חברות ההיי-טק ידועות בתור החברות המפנקות ביותר שמציעות את המשכורות הגבוהות ביותר במשק ואם לא די בכך, גם את התנאים המפנקים ביותר. לא מעט חברות היי-טק מציעות תנאים חסרי תקדים כמו שפים שמבשלים לארוחות צהריים, שירותי כביסה, מקררים שמלאים בחטיפים ותנאי עבודה שנחשבים לטובים ביותר שיש. גם בפורים הקרוב, חברות ההיי-טק החלו בתחרות "החגיגה הגדולה ביותר" ואין ספק שהענף מממן היטב את אולמי האירועים וחברות ההפקה השונות. גם במסיבות פורים, חברות ההיי-טק השקיעו מאות אלפי שקלים. אז איך אתם חוגגים את פורים?

חברת 888 - מסיבה מזרח תיכונית

בחברת 888 יחגגו חג הפורים ב-14 במרץ, שבוע לפני החג. הקונספט הינו של חפלה אמיתית כמו במזרח התיכון, שתכלול מסיבת תחפושות אוריאנטלית, עמדות איפור ודוכני אוכל ים תיכוני. החגיגות יימשכו גם מחוץ למשרדים בהרצליה עם הופעה בלעדית לעובדי החברה של שפיטה האחת והיחידה שתגיע לעשות עוד יותר שמח. קבוצת 888 הגלובאלית היא אחת מהחברות המובילות בתחום האונליין גיימינג בעולם, קיימת למעלה מ-20 שנה ונסחרת בבורסה בלונדון. במשרדי סניף החברה בישראל עובדים אנשי היי-טק ומומחי שיווק אונליין מהמובילים בתחומם המספקים שירותי פיתוח ושיווק לחברת 888 הגלובאלית.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully