וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה: אדידס תקיים לראשונה תחרות ריצה וירטואלית

15.3.2019 / 10:27

תושבי תל אביב מתלוננים ובצדק בכל פעם שמתקיים מירוץ בעיר. המירוץ גורם ללא מעט פקקים, חסימות כבישים ורעש. לראשונה בישראל, חברת הספורט אדידס תקיים מירוץ וירטואלי שבמהלך עשרה ימים, יוכלו המשתתפים לרוץ איפה שהם רוצים ומתי שהם רוצים ויש גם פרסים שווים

אדידס. יח"צ אדידס,
תושבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה./יח"צ אדידס

תושבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה: לראשונה בישראל, אדידס תזניק מרוץ דיגיטלי ראשון מסוגו "UltraBoost Digital Race Israel". תושבי תל אביב נאלצים להסתגר בביתם או לברוח מהעיר מספר פעמים בשנה, בשל קיום המרתונים והמירוצים בעיר, מה שגם מוביל לפקקי ענק באזור תל אביב. לראשונה, חברת אדידס תאפשר לכל אחד להתחרות בזמן ובמקום שנוח לו במהלך הימים שבהם תתקיים התחרות. במרוץ יוזנק ביום ג' בשבוע הבא, ה-26 במרץ ויתפרס על פני עשרה ימים שבהם הקהל הרחב יוכל להשתתף ולהתחרות במירוץ בכל שעה ומכל מקום בארץ, באמצעות אפליקציית Runtastic.

באפליקציה יוצר האירוע המיוחד שדרכו ניתן יהיה להירשם ולמדוד את תוצאות הריצה. אם אתם לא רצים חמישה קילומטרים ומעלה אלא מרחקים קצרים יותר, תשמחו לגלות שהמירוץ יציע מקצה קצר של 1.9 קילומטר בכדי לעודד גם את הרצים המתחילים להשתתף ולקחת חלק. בסוף כל יום יוכרזו שלושה זוכים שיסיימו את המקצה בתוצאה המהירה ביותר, כמו כן בסיום המירוץ תגריל אדידס מבין הרצים המתמידים ביותר שיבצעו מקצה מלא בכל יום מתוך 10 ימים, שלושה טיולי ריצה לניו יורק. ההרשמה למירוץ תפתח ביום ראשון הקרוב, ה-17 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully