וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות פרטנר מדווחים על קשיים בהוצאת שיחות וגלישה באינטרנט

לקוחות פרטנר מדווחים בשעות האחרונות על תקלות בהוצאת שיחות וגלישה באינטרנט הסלולרי. בחברה עידכנו כי מדובר בעומסים נקודתיים ברחבי הארץ על גבי תשתית הדור הרביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקוחות פרטנר מתקשים בהוצאת שיחות וגלישה באינטרנט./מערכת וואלה!, צילום מסך

לקוחות פרטנר מדווחים בשעות האחרונות על קשיים בהוצאת שיחות וגלישה באינטרנט ברחבי הארץ. בפרטנר מסרו כי מקור התקלה הינו עומסים ברשת הדור הרביעי באיזורים שונים בארץ, מה שמקשה לסירוגין על גלישה באינטרנט. עוד בחברה טענו כי הוצאת השיחות תקינה כמעט לגמרי, אולם כרגע עדיין ישנו קושי בגלישה באיזורים שונים. מקור התקלה הינו בעומסים בתשתית הדור הרביעי ואילו בפרטנר הוסיפו כי תשתית הדור השלישי עובדת כשורה, לרבות אינטרנט והוצאת שיחות. כדי לעשות זאת, יש לעבור באופן ידני לגלישה בדור השלישי.

מפרטנר נמסר: "קיימים עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה.
אנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. השיחות ברשת עובדות כרגיל, ואנו ממליצים לעבור ידנית לדור 3 (3G) לגלישה סלולרית, או לגלוש על גבי רשת wifi".

כך תעברו לדור השלישי

כדי לעבור לדור השלישי באייפון היכנסו להגדרות, לחצו על רשתות סלולריות, אחר כך על אפשרויות רשת ואז על שיחות ונתונים סלולריים. שם בחרו בדור השלישי במקום הדור הרביעי. כדי לעבור לדור השלישי באנדרואיד היכנסו להגדרות, בחרו בחיבורים, נתוני סלולר ואז לחצו על מצב רשת, שם בחרו את הדור השלישי בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully