וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אירוע חגיגי: אפל משיקה את האוזניות ה-AirPods 2

20.3.2019 / 17:18

אחרי חודשים של הדלפות, חוסרי מלאי וציפיה מהצרכנים, חברת אפל שיחררה את האוזניות הפופולריות AirPods מהדור השני. החברה לא השיקה אותם באירוע מיוחד ועשתה זאת באמצעות עדכון החנות האינטרנטית. כמו כן, גם כמעט ולא קיימים הבדלים בין הדור הראשון לשני

אוזניות AirPods. יח״צ,
אין באמת שינוי אמיתי באיכות מלבד חיי הסוללה וההטענה האלחוטית./יח״צ

אפל מכה ברצף: אחרי שהשיקה לפני מספר ימים את האייפדים החדשים, השקה שנעשתה באמצעות ציוץ שהעלה מנכ"ל החברה טים קוק. כמה דקות אחרי הציוץ, עדכנה אפל את החנות והוסיפה את דגמי האייפד איר והאייפד מיני החדשים. כעת החברה שחררה את ה-AirPods 2, הדור השני לאוזניות האלחוטיות האמיתיות. לראשונה האוזניות מגיעות עם כיסוי נטען בצורה אלחוטית, חיי סוללה משופרים ואפשרות להשתמש בסירי באמצעות הפקודה "היי סירי". העיצוב זהה לחלוטין ועוד נראה כי גם איכות האודיו זהה, מה שגרם ללא מעט מעריצי אפל לכעוס ובצדק על החברה שאחרי שנתיים שחררה מוצר עם שינויים כה קטנים.

הכיסוי נטען אלחוטית לא יגיע בערכה הבסיסית שעלותה 160 דולרים וזהה לעלות הקודמת, אלא יעלה 200 דולרים לכיסוי האלחוטי והאוזניות עצמן. הכיסוי מתאים בצורה מושלמת לדור הקודם של האוזניות, כך שמי שחושק בכיסוי הנטען אלחוטית, יוכל לשלם 80 דולרים ולרכוש אותו. את אותו הכיסוי הציגה אפל לפני יותר משנה, אולם נראה כי החברה נתקלה בקשיי יצור, מה שעיכב את מועד המכירה עד ליום זה.

אוזניות AirPods מהדור השני. יח״צ,
בדור החדש ניתן להגיד ״היי סירי״./יח״צ

האוזניות החדשות לא כוללות שינויים משמעותיים למעט מהירות וחיי סוללה. בין היתר, הן יתמכו באפשרות להפעיל את סירי באמצעות הפקודה "היי סירי" והודות לצ'יפ החדש, מהירות החיבור לסמארטפון ומעבר בין המחשב לסמארטפון הוכפלו. בנוסף, האוזניות תומכות בתקן בלוטות' 5.0, מה שמאפשר חיבור מטווח רחקו יותר וחיסכון משמעותי יותר בחיי הסוללה, כשהם עלו ב-50 אחוזים יותר, כלומר שעת שיחה נוספת. ביחד עם הכיסוי, האוזניות מספקות חיי סוללה כוללים של 24 שעות. האוזניות זמינות לרכישה כבר עכשיו בחנויות בארצות הברית ובחודשים הקרובים גם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • AIRPODS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully