וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לאפל? מנכ"ל נטפליקס מודיע כי סירבו לקחת חלק בשירות הסטרימינג של אפל

21.3.2019 / 13:43

ב-25 במרץ תשיק אפל את שירות הסטרימינג החדש ונראה כי המאמצים לצרף את נטפליקס נמשכו עד הימים האחרונים. כעת מנכ"ל נטפליקס מודיע כי סירבו לאפשר לאפל להשתמש בתכני החברה בטענה כי: "אנחנו רוצים שהלקוחות יצרכו את התוכן מתוך הפלטפורמה שלנו"

מכה לאפל? ב-25 במרץ תשיק אפל את שירות המוזיקה והסרטים שצפוי להתחרות בשירותים האחרים, כמו גם נטפליקס. אולם עד כה, היו מגעים בין נטפליקס לאפל, כך ששירות הסטרימינג האמריקאי ישולב בתוך השירות של אפל. אולם כעת מדבר מנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס וטוען כי החברה תסרב לקחת חלק בשירות של אפל. השירות של אפל יהיה שירות היברידי: מצד אחד היא רכשה לא מעט זכויות להפקות של סדרות וסרטים ומצד שני היא תשתמש בתכנים קיימים כמו לדוגמה של HBO שאחראים על משחקי הכס. כך גם קיוותה אפל בנוגע לנטפליקס, כך שאפל תוכל להשתמש בתכני שירות הסטרימינג הפופולרי.

בשיחות עם עיתונאים, אמר הייסטינגס כי הוא מעדיף שהלקוחות ייהנו מהתוכן בשירות שלהם. "בחרנו שלא להשתלב בשירות שלהם", אמר. בין היתר, השירות של אפל יכלול גם תכנים של CBS, Viacom, Lions Gate ותכני מקור נוספים. שוק הזרמת התוכן התחמם בשנה האחרונה, במיוחד כשדיסני וחברת הסלולר האמריקאית AT&T ביחד עם WarnerMedia, חטיבת התוכן של אולפני הסרטים WarnerBrothers, הודיעו כי יציעו בקרוב שירותי סטרימינג נוספים בקרוב. הייסטינג הוסיף וציין כי האתגר הגדול ביותר של נטפליקס, הינו לא להיות מוסחי דעת מהאויבים אבל עדיין ללמוד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully