וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיע והצליח להטעות לטובה: בדקנו את המייזו X8 שעולה 1,200 שקלים

25.3.2019 / 8:20

כמעט והצטיין בכל הקטגוריות: חברת מייזו השיקה בשבועות האחרונים את ה-X8, שילוב שנע בין מכשיר דגל למכשיר ביניים ועולה סכום מצחיק של 1,200 שקלים בלבד. למרות תג המחיר הנמוך, המייזו הצליח להפתיע אותנו ולרגעים גם להטעות אותנו לטובה

מייזו X8 Meizu. עמית לגו, מערכת וואלה!
המייזו X8/מערכת וואלה!, עמית לגו

כבר במשך יותר משלוש שנים שהצרכנים בישראלים נהנים מהוזלה משמעותית במחירי הסמארטפונים. בין אם אלו היצרניות הסיניות או הורדת המכס על יבוא סמארטפונים לישראל. כבר בחודשים האחרונים אנו מדברים יותר מתמיד על מכשירי הביניים שמביאים כבר ביצועים של מכשירי דגל מהשנה שעברה ופחות על מכשירי הדגל העכשוויים, והסיבה לכך ברורה למדי: החברות הסיניות מתחרות על השוק הישראלי בקטגוריית מכשירי הביניים, שלעצמה מהווה נתח שוק ענק בקרב הישראלים. מכשירים הופכים לזולים יותר וטובים יותר והחברות הגדולות כמו סמסונג ואפל כבר לא פופולריות במיוחד.

אז הגענו להבנה שהחברות הסיניות כבר מזמן שולטות בשוק הישראלי, ושמות כמו "שיאומי" ו-"מייזו" כבר הגיעו כמעט לכל אוזן ישראלית. הפעם הגיע לשולחן הבדיקות שלנו ה-X8 של מייזו - מכשיר מקטגוריית הביניים, אולם באמתחתו כמה נתונים ששמים אותו במקום אחר על המפה, כזה שמתקרב יותר לעולם מכשירי הדגל. עם תג מחיר נמוך באופן מפתיע ועיצוב חדשני וצעיר יותר, בהתרשמות ראשונית חיבבתי אותו מאוד. וכעת לשאלה שלשמה נכנסתם לכתבה - האם אחרי כל הבדיקות, המכשיר עומד בהבטחותיו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully