וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון עם המצלמה הטובה בעולם? וואווי השיקה את סדרת מכשירי ה-P30

החל מ-1,599 שקלים ועד ל-3,999 שקלים לגרסת הפרו: חברת וואווי חשפה את סדרת ה-P30 החדשה באירוע חגיגי שקיימה בפריז. המכשירים יהיו זמינים בישראל החל מהיום (שלישי) ויציעו מערך צילום מרובע המאפשר זום אופטי של פי חמישה וביצועים מתקדמים במיוחד

מערכת וואלה!

באירוע חגיגי בפריז, הכריזה היום (שלישי) ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי, על סדרת ה-P החדשה שכוללת את ה-P30 lite, P30 וה-P30 פרו. בשונה מסדרת ה-Mate הנחשבת לסדרת מכשירי עבודה, סדרת ה-P הינה סדרת הדגל של החברה, כך שהם מיועדים לכלל המשתמשים שפשוט רוצים מצלמה טובה. כבר לפני האירוע, שחררה כמה טיזרים עם תמונות שנוצר רושם שצולמו באמצעות מכשיר הדגל, אלא שזמן קצר אחר כך התגלה כי מדובר בתמונות ישנות שצולמו במצלמות מקצועיות. למרבה ההפתעה, המכשירים יחלו להימכר בישראל החל ממחר (רביעי) אצל המשווקים השונים כמו רשת החנויות באג.

ה-P30 פרו נראה כמעט וזהה ל-P20 שהוצג בשנה שעברה ומלבד השינוי בצבעים, נראה כי הגוף זהה לחלוטין. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.47 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין, למעט הדמעה בקצה העליון של המסך שבין היתר, משמשת כמצלמה קדמית. המסך מגיע עם פאנל מסוג OLED והוא תומך ברזולוציה מקסימלית של FullHD+, כלומר 2340X1080. באירוע מקדים התנסתי במכשיר במשך שעתיים והבחנתי בכך שמדובר במסך מעוקל, בדומה ל-S10 וה-Mate 20 פרו. המסך המעוקל מעולם לא נתפס עבורי כיתרון אלא כחסרון משמעותי שלא תורם דבר עבור המשתמש ורק גורע מהנוחות, כך שאוחזים אותו בטעות בחלק מהפעמים האצבעות נוגעות בטעות במסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully