וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל חתולה, הושעה מהעבודה - וברשת זועמים

מוריס ג'רמן, עובד של ענקית הטלפונים Verizon, הציל חתולה שנתקעה על עמוד גבוה במשך 12 שעות והושעה ל-3 שבועות בשל "סיכון חייו והחיים בסביבתו". ברשת, יכולתם לנחש, לא קיבלו את זה בהבנה: "חברה של אידיוטים"

הצלת בעלי חיים מסיטואציות מסכנות חיים נחשבת למעשה הרואי שמעורר הרבה אמפתיה. כשמוריס ג'רמן, עובד של ענקית הטלפונים האמריקאית Verizon עשה את זה - הוא שילם ביוקר.

החתולה Princess Momma נתקעה על עמוד גבוה בשכונה בפאתי פילדלפיה ושהתה שם במשך 12 שעות. הבעלים הזעיקו את מכבי האש, אולם עוד לפני שעשו זאת נתקלו השכנים בג'רמן שעשה עבודות תיקונים עם רכבו. העובד לא השתהה, העלה את המנוף והוריד את החתולה מהעמוד הגבוה.

מעשה ההצלה צולם, אולם בחברת הטלפונים ממש לא אהבו אותו, משום שג'רמן חרג מהנהלים והשתמש בציוד עבודה למטרות אחרות. הוא הושעה לשלושה שבועות, במהלך שאותו הגדירו בחברה כ"לא כיף עבורנו". בהודעה שהוציאה Verizon נמסר: "אף על פי שמדובר במעשה מעורר הערצה, העובד שם את חייו ואת חיי הסובבים אותו בסכנה. הצעד אולי לא פופולארי, אבל הוא הכרחי עבורנו ועבור עובדינו". עוד נמסר מהחברה כי על מנת להביע תמיכה יתרמו לארגוני בעלי החיים באזור.

איך הגיבו לזה ברשת? אתם כבר יכולים לנחש. יומיים לאחר פרסום המקרה, ב-CBS כבר דווח כי החלו ארגוני תרומות עבור ג'רמן כדי לפצותו על תקופת ההשעיה.

"במקום לזכות גיבור (ולקבל יח"צ טוב), אתם גורמים לעצמכם להיראות רע"

"האדם שהציל חתולה מעמוד טלפון צריך לקבל פרס, לא עונש"

"וריזון השעו אותו מעבודתו ללא שכר. כעת, אנשים ברחבי העולם התגייסו על מנת להשלים לו את המשכורות שאיבד"

"הצילו את העובד הזה"

"אני לקוח שלכם. התיאור הכי טוב לחברה שלכם זה שאתם לא עושים טוב. בושה עליכם"

"צעד נורא להשעות אדם שמתנהג באנושיות"

"אין לוריזון אנושיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully