וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווטסאפ המשפחתי משפיע עליכם לטובה? המדגם המייצג המפתיע בקבוצות המשפחתיות

31.3.2019 / 15:57

הנושא שהכי פחות מדברים עליו הוא הנושא הרומנטי, מרבית מהחברים בקבוצת הווטסאפ המשפחתית כלל לא רוצים לעזוב וחושבים כי תדירות הפעילות בקבוצה גבוהה יותר מקבוצות אחרות: לקראת מהלך שיווקי שמבצע יקב טפרברג, נערך מדגם מייצג אקראי שבו נשאלו משתמשים על הרגלי השימוש

ווטסאפ לוגו. AP, AP
אז הווטסאפ המשפחתי משפיע עליכם לטובה?/AP, AP

יצאתם מהקבוצה המשפחתית בווטסאפ או שהצלחתם לשרוד? ממדגם אקראי מייצג של יקב טפרברג, עולה כי ל-85 אחוזים מהמשפחות בישראל יש קבוצות ווטסאפ משפחתיות ול-64 אחוזים יש מעל ל-3 קבוצות ווטסאפ משפחתיות וכי הם משוחחים בקבוצה המשפחתית לפחות פעמיים בשבוע. המדגם המייצג הינו כחלק ממהלך שיווקי חדש המבוסס על הווטסאפ המשפחתי. היקב מנסה לבסס עצמו כיקב משפחתי ובמסגרת הקמפיין, ילוו סרטוני אנימציה ואף תושק סדרת בקבוקי יין עם תוויות במהדורה מוגבלת, המבוססות על השיחות בקבוצות הווטסאפ המשפחתיות. רועי הראל, סמנכ"ל השיווק ביקב אמר: "'טפרברג' הינו יקב משפחתי -5 דורות לאהבת יין. ליבת המותג הינו ערך המשפחה האמיתית ולכן אנחנו בוחרים ליצור תוכן ייחודי ומעניין בנושא משפחות אמיתיות על רגעים מצחיקים , עצובים , מביכים ומרגשים אשר עוברים עליהם ומייצרים רגש אצל הצרכן".

כ-501 אנשים ענו על מדגם אקראי מייצג שנערך באינטרנט. בין האנשים ניתן למנות יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 64. מתוכם זוהו 419 משתמשים שדיווחו כי יש להם לפחות קבוצת ווטסאפ משפחתית אחת. הסקר העלה כי ל-84 אחוזים מהמשפחות בישראל יש קבוצות ווטסאפ משפחתיות ורבים מהמשיבים העידו כי הם מנהלים בהן שיחות שלא היו יכולים לנהל פנים אל פנים. עוד סיפרו כי תדירות השיחות בווטסאפ המשפחתית גבוהה ו-64 אחוזים מהנשאלים העידו כי הם משוחחים לפחות פעמיים בשבוע ואף יותר. עוד הגדירו בני המשפחה את השיות כמעניינות ומצחיקות. 40 אחוזים מהנשאלים העידו כי תדירות הפעילות בקבוצת הווטסאפ המשפחתית שלהם גבוהה לעומת קבוצות אחרות. עוד עלה כי מעל ממחצית הנשאלים העידו כי השיחות בקבוצות הווטסאפ המשפחתיות משפיעות לטובה.

טפרברג ווטסאפ. יח"צ,
טפרברג ווטסאפ/יח"צ

לצורך המהלך אותרו כ-60 משפחות שהסכימו לחשוף את תכני הקבוצה המשפחתית בווטסאפ. מתוכן נבחרו מספר משפחות מעוררות השראה, ששיחותיהן בווטסאפ עובדו לתסריטים ולסרטוני אנימציה המגוללים את סיפורן של המשפחות במקביל הפיק היקב תוויות במהודרה מוגבלת לבקבוקי יין המועצבות בסגנון קומיקס ובהן חלוניות "בועיות שיחה" המיועדת לכתיבה של הקדשה אישית שהופכת את הבקבוק למתנה עם ערך נוסף ואישי.

המדגם האקראי המייצג נערך על ידי חברת רושניק וכאמור, הוא בוצע באמצעות 501 ראיונות אינטרנטיים. קהל העונים הינם יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 64. מתוכם זוהו 419 שדיווחו כי יש להם לפחות קבוצת ווטסאפ משפחתית אחת. איסוף הנתונים בוצע בין ה-25 ל-25 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully