וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא בייבי: בדקנו את שואב האבק "שארק" והתאהבנו

1.4.2019 / 8:28

שואבי האבק האלחוטיים משתלטים על ישראל והפעם זהו השארק, מותג אמריקאי ששולט בארה"ב אשר לאחרונה עשה עלייה לישראל. למרות הפרסומת שבו הוא מוצג כ"בייבי", "שארק" ממש לא כזה

גיף שארק. שאנון מרוז, מערכת וואלה!
ממש לא בייבי./מערכת וואלה!, שאנון מרוז

שנת שואבי האבק האלחוטיים: בתזמון מושלם לקראת פסח, נראה שגל השקת שואבי האבק הגיע לסופו עם השארק. בניגוד לדעה הרווחת כי שליטתו של דייסון הינה גלובלית, נראה כי השארק מרגיש בבית בשוק האמריקאי ושם הוא גם שולט. לורד דייסון בהחלט צריך להיות מודאג, מצד אחד הסינים בעקבותיו ומצד שני השארק, חברה אמריקאית ותיקה שעושה לו צרות בארצות הברית. עם זאת, לאורך כל הסקירות וניסיונות ההשוואה, נראה שאת האלגנטיות של הבריטים כמעט ובלתי ניתן לחקות. מותגים אמריקאים נוטים ליפול בדיוק בנקודה הזאת, בעיצוב המגושם שמאפיין את העיצוב האמריקאי. השארק הגיע אלינו באמצעות היבואן הרשמי "שׁריג" כמה ימים אחרי שעלה הקמפיין הממכר "בייבי שארק" ובדיוק כשחשבתי שאי אפשר להפתיע אותי עם שואבי אבק, הוא עשה זאת ובענק.

הבריטים צריכים ללמד על העיצוב אבל כדאי שילמדו מהגאונות האמריקאית

זה מתחיל בקופסה: כבר שם ניתן למצוא קופסה ארוכה שצריך לשלוף את כל המרכיבים מלמעלה, בניגוד לקופסה של דייסון שפשוט נפתחת ואפשר לשלוף את כל האביזרים (ויש הרבה). זה נשמע מעט תמוה, אבל למעשה זהו הרושם הראשוני שלנו עם המוצר. בתוך הקופסה ניתן למצוא סט אביזרים מפנק שכולל: מברשת לספות ומזרונים, אביזר פינות ומסילות, מברשת אבק אנטי אלרגנית ומברשת טורבו ממונעת. אולם ההרגשה של האביזרים היא של פלסטיקה זולה. עוד בערכה שתי סוללות עם תחנת עגינה שניתן לחבר לחשמל ולטעון אותן כמו מחסניות. הערכה כוללת את כל מה שאתם צריכים ובצירוף חמש שנות אחריות, יש את כל מה שהצרכן צריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully