וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט הלכתי לעולמי היום": המתיחה שהצליחה להסעיר את הרשת

1.4.2019 / 16:20

הגבול שבין מתיחה מוגזמת למתיחה מצחיקה: האחד באפריל הגיע ועמו מתיחה חדשה שרצה לאחרונה ברשת. במהלכה בת הזוג מותחת את בן הזוג על כך שיש לה מאהב ושולחת לו הודעה שלא הייתה מיועדת אליו. כצפוי, התגובות זועמות

מתיחה בחורות כותבות לבני הזוג שיש להן מאהב. צילום מסך
"צפי פגיעה". הסערה שעוררה המתיחה בפייסבוק/צילום מסך

המתיחה האכזרית ביותר? לקראת האחד באפריל מספר נשים החלו למתוח את בן הזוג שלהן בווטסאפ וכביכול שלחו לבן הזוג הודעה שנועדה "למאהב" שלהן. "בייב, הוא בדיוק יצא והוא לא אמור לחזור עד 8 בערב.. זה אומר שהבית לרשותנו. מתי אתה בא?". בן הזוג הגיב במהרה "אני מקווה שאת צוחקת אם את לא רוצה לאבד את השמחת חיים שלך. תקשיבי זה לא מצחיק, אני לרגע האמנתי". המתיחה שהתחילה אותה אשלי מאיר בקבוצה בפייסבוק, הפכה לתופעה של ממש. "רציתי למתוח את בן זוגי וכדי שלא יהיה שקוף ה-1 באפריל, הקדמתי יום אחד קדימה. חשבתי על מתיחה שווה אבל לא ארוכה, כדי שאוכל לתרמן בין לקוחה ללקוחה. אחרי שהוא יצא מהבית בצהריים ואמר שיחזור רק בערב, אמרתי נמתח אותו שהגיעה שעת הש' של המאהב", סיפרה לנו מאיר.

המתיחה הובילה לתגובות קיצוניות של גברים שכתבו: "את מחוקה מבחינתי. עופי מהקבוצה של המשפחה ושל כולם", כתב אחד הגברים. למעשה, זו אחת מהתגובות העדינות ביותר שמצאנו ברשת כשהשאר היו קשות הרבה יותר . המתיחה הובילה לתגובות קשות ברשתות החברתיות, כאלו שמחו נגד המתיחה הן על הדיבור מצד הגברים והן על אופי המתיחה. "בתקופה שבה יש כל כך הרבה אלימות מול נשים להגיד שזה סתם שעשוע זה עובר את הגבול. מעבר לזה למה לעשות מתיחה כל כך מגעילה. מכירה כמה גברים שאחרי המבוכה הראשונה עוד תכאב להם הבטן", סיפרה לנו אחת הגולשות שמחאה נגד המתיחה.

"ראיתי גם תגובות שפחות מקבלות את זה, וזה בסדר. אני לא חושבת שקיים משהו שכולם יסכימו עליו, אנחנו אנשים שונים זה מזה. לגבי המתיחה עצמה- אני חושבת שכל אחד יודע מה הגבול שלו ושל הזוגיות שלו", אמרה מאיר. "בן זוגי ואני צוחקים ומסתלבטים אחד על השני על בסיס דיי קבוע, צחוק הוא חלק גדול במערכת היחסים שלנו. אם מישהי לא מרגישה בנוח לעשות את המתיחה הזו, שלא תעשה". כאמור, המתיחה הובילה לא מעט תגובות חריפות שהעלו גם קול מחאה נגדן. "בקבוצה מגבים ומעצימים את המתיחה, לא מסננים את התוכן גם כשהוא כולל משפטים ברוטליים ואיומים באונס וברצח כלפי הנשים ה"בוגדות". יש קהל שפוי בקבוצה שמבקר את התופעה, אולם מנהלי הקבוצה מעדיפים למחוק את התגובות האלו", אמרה לנו אחת הגולשות.

עוד באותו נושא

"האקדמיה מאשרת: ביוש הפכה למילה תקנית": האחד באפריל הגיע ועמו מבול של מתיחות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully