וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארבע לחיצות: כך תהפכו את האייפון שלכם למהיר יותר

2.4.2019 / 7:40

בשונה מהאנדרואיד, באייפון לא תוכלו לצרוב מערכת הפעלה מותאמת או לבצע שינויים משמעותיים בתוכנת המכשיר. עם זאת, אם האייפון שלכם נתקע או איטי, בכמה לחיצות בודדות תוכלו למחוק נתונים שתוקעים את האייפון וכך תחזירו את המהירות שלו כאילו יצא אתמול מהחנות

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: האייפונים החדשים, אייפון Xs ואייפון Xr)

אחת הפרשות החמורות ביותר בתולדות אפל הינה האטת המכשירים, שביצעה במשך שנים ולא דיווחה עליהם. בפרשה שנחשפה בסוף שנת 2017, טענה אפל כי ברגע שהספק הסוללה יורד, אפל מאטה את ביצועי המעבד כדי לשמור על יציבות האייפון. אנשים התלוננו מדי שנה, בסמוך להשקת הגרסה החדשה, על כך שהאייפון שלהם הפך לאיטי ואילו אפל במשך שנים לא הגיבה לכך. בסוף שנת 2017, אפל החליטה להודות בהאטה המכוונת והמשתמשים הרגישו מרומים ובצדק. ללא שום הודעה מוקדמת וללא שום בחירה עצמית של המשתמשים שרכשו את האייפון ממיטב כספים, אפל פשוט החליטה להאט את האייפון ואפילו לא טרחה להגיב למשתמשים שחשבו שהאייפון שלהם הואט בצורה משמעותית.

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
גם באייפון X יש האטה/ShutterStock

עם זאת, קהל המשתמשים של אפל מעולם לא היה גדול יותר. היקף המכירות הכולל שלה נמדד במיליארדים והיא ללא עוררין אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות במשק. "מטרתנו היא לספק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר", נמסר מאפל. "זה כולל הערכה כללית של התנהגות המכשיר והארכת חייו". כלומר, אפל מאטה את האייפונים במכוון וזאת על מנת לשמור על יציבות המכשיר. עם זאת, ישנם לא מעט דברים שתוכלו לעשות כדי להאיץ את פעילות האייפון שלכם. בולטת מתוכן היא האופציה לנקות את זיכרון המטמון שנאגר בדפדפן שלכם.

כך תוכלו להאיץ את האייפון שלכם

לעיתים קרובות, סמארטפונים אינם פועלים במהירות המקסימלית שלהם משום שספארי מאחסן את האתרים שבהם ביקרתם בשלמותם, כך שיהיה ניתן לפתוח אותם באופן מיידי ברגע שתלחצו עליהם שוב וללא הצורך בחיבור פעיל לאינטרנט. זיכרון מטמון הוא אוסף של נתונים שהמכשיר שלכם שומר. אם זיכרון המטמון של הדפדפן שלכם לא נמחק מזה זמן מה, הדבר עלול לגרום לדפדפן לפעול בצורה לא יעילה. כדי למחוק את הזיכרון, היכנסו להגדרות ולחצו על "Safari" לאחר מכן, הקישו על "נקה היסטוריה ונתוני אתר" ובמסך שנפתח לחצו על האופציה הזו שוב. חשוב לציין כי אם תנקו את ההיסטוריה שלכם במכשירי האייפון, זה יעשה זאת גם בכל שאר מכשירי אפל שברשותכם.

גיף מחיקת היסטוריה באייפון. צילום מסך, צילום מסך
כמה לחיצות בודדות והמהירות של האייפון משתפרת פלאים./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully