וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מציבים רף חדש של שירות": הייסנס משיקה בישראל סמארטפונים ותהפוך לספקית תוכן

2.4.2019 / 14:52

חברת הייסנס הודיעה הבוקר (שלישי) כי החל מהיום תתחיל לשווק את הסמארטפונים של החברה. הבשורה בסמארטפונים החדשים באה לידי ביטוי בעיקר במערך השירות שכולל הגעה עד בית הלקוח, שירות תיקונים מוזל ועוד. עוד חשפה כי תשיק ביולי הקרוב פלטפורמת תוכן חדשה

H12 הייסנס. יח"צ,
"שירות VIP שידאג ללקוח תמיד וייתן מענה מהיר ויחס אישי בכל פעם שיצטרך"./יח"צ

הייסנס, חברת האלקטרוניקה הגדולה בסין, מכריזה על מותג Mobile Hisense, מותג הסמארטפונים שמושק בימים אלו בישראל. החברה הציגה שני סמארטפונים חדשים, ה-H11 וה-H12, מכשירי ביניים שבעיקר מביאים בשורה בכל מה שקשור לשירות. גיא אדרי מנכ"ל Hisense ישראל: "Hisense ישראל שמחה להשיק היום את פעילות הסלולר של החברה בישראל. מעבר לחדשנות והטכנולוגיה ש-Hisense מובילה, אנחנו מציבים רף חדש של שירות לצרכן הישראלי. הגענו להחלטה שמעבר לכל הטכנולוגיה והחידושים, המשתמשים צריכים שירות VIP שידאג ללקוח תמיד וייתן מענה מהיר ויחס אישי בכל פעם שיצטרך. לשם כך בנינו את צוות ה-Dream team, צוות מקצועי ומנוסה שיגיע עד לבית הלקוח ויסייע לו בכל שאלה ובעיה ללא המתנה במרכזי השירות. Hisense ישראל מובילה מהפך לחוויית המשתמש וגאה להיות הראשונה ששמה את הצרכן לפני הכל".

ה-H12 מגיע עם מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל 6.19 אינץ' ברזולוציית HD+ ופאנל מסוג LCD. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 450 ולצידה 4 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F/1.8, מה שעשוי לעזור בצילום בתנאי תאורה מאתגרים וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל. החיישן הקדמי כולל חיישן 16 מגה פיקסל עם נורית לד. הסמארטפון יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוריאו ואת כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה. הוא זמין לרכישה כבר היום (שלישי) בחנות האינטרנטית במחיר של 1,890 שקלים.

הייסנס H11. יח"צ,
יעלה 1,490 שקלים./יח"צ

הדגם הזול הינו ה-H11 והוא יגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ' ברזולוציית HD+ ופאנל מסוג LCD. מדובר בסמארטפון עם מסך שכולל שוליים רחבים ולא נטול שוליים כמעט לחלוטין, בדומה ל-H12. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 430 ולצידה 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה זיכרון פנימי עם אפשרות הרחבה. מערך הצילום האחורי כולל חיישן אחד של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 בעוד שהמצמלה הקדמית כוללת חיישן 16 מגה פיקסל. ה-H11 מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט כשהוא צפוי לקבל עדכון תוכנתי ובליבו סוללה בנפח 3,400 מיליאמפר-שעה. הוא זמין לרכישה החל מהיום דרך אתר החברה ובמחיר של 1,490 שקלים.

החברה תפעיל מערך תיקונים שיגיע עד לבית הלקוח בתוך 24 שעות בלבד. למעט החלפת המסך שתעלה 199 שקלים, שאר התיקונים יהיו בחינם ובמקרה הצורך, אף יוחלף הסמארטפון של הצרכן באחד חדש. זוג המכשירים זמין לרכישה החל מהיום באתר החברה בלבד.

לא צריך ממיר: הייסנס תהפוך לספקית תוכן וחתמה על שיתוף פעולה ראשון עם פרטנר

שנת 2019 עשויה להסתמן בתור שנת פלטפורמות הטלוויזיה כשדיסני, HBO וחברות נוספות יציעו שירותי תוכן חדשניים. במהלך האירוע חשף אדרי כי החברה תשיק את פלטפורמת Vidaa, פלטפורמה שתציע תוכן מאינספור פלטפורמות בעולם וגם בישראל. "קיימים לא מעט שירותי תוכן כמו נטפליקס, הולו, אפל TV+ ועוד. הצרכן לא ישלם עבור כל השירותים בנפרד ואנחנו נציע שירות חדשני". כדי לעשות זאת, גייסו בהייסנס העולמית את יניב גרינולד, מי שהקים ומנהל כיום את סלקום TV. גרינולד יעבור להייסנס העולמית בתור סגן נשיא בכיר ויפתח את המוצר ופלטפורמת התוכן העתידית של החברה. כבר היום מציעה הייסנס את נטפליקס ובחודש הקרוב גם את פלטפורמת התוכן של אמזון. הייסנס סימנה לעצמה להיות אגריגטור התוכן הגדול בעולם. "בקרוב תקנה מסך של הייסנס ולא תצטרך יותר ממירים או טכנאים בבית. היום המגמה היא שספקי התוכן הגלובלים רוצים להגיע ישירות לצרכן והפלטפורמה שלנו תעשה את זה", אמר אדרי.


החברה תציע תוכן מספקיות תוכן בינלאומיות ובימים אלו החברה מנהלת משא ומתן עם ספקיות תוכן ישראליות. לוואלה! Tech נודע כי פרטנר והייסנס הגיעו להבנות על שילוב הפלטפורמה של פרטנר בתוך פלטפורמת התוכן של הייסנס בישראל. גם צרכנים שרכשו טלוויזיות בשנתיים האחרונות יוכלו ליהנות מהפלטפורמה החדשה שתושק, באמצעות עדכון תוכנה דרך האוויר בדומה לעדכוני תוכנה לסמארטפונים. להייסנס חמישה מרכזי ייצור ברחבי העולם ו-7 מרכזי מחקר ופיתוח. מוצריה נמכרים ביותר מ-130 מדינות ובשנת 2006 החלה אסטרטגיית מיתוג גלובלי המבוססת על מתן מוצרי איכות מהמדרגה הראשונה ואלו מוצרים שנותנים תמורה למחיר, לצד השירות הטוב ביותר בתעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • הייסנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully