וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? השירות החדש שיחסוך בהזמנת המונית

2.4.2019 / 16:41

טסים לבד לחו"ל ומשלמים מאות שקלים על המונית? אל על השיקה שירות חדש שיחבר בין הנוסעים אל היעד שאליו הם צריכים להגיע. כך יוכלו הנוסעים לחלוק במונית, לחסוך מאות שקלים ולשמור על הסביבה. השירות זמין כבר עכשיו

מונית טקסי של ניו יורק. AP
יעזור לנוסעים לחסוך כסף ויקטין את זיהום האוויר./AP

בהשראת וייז: חברת אלעל הודיעה היום (שלישי) על השקת שירות שיאפשר ללקוחותיה למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה. בכך אל על תנסה להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה. השירות החדש יתן מענה לאחת מהבעיות היקרות ביותר של הנוסעים: נסיעה משדה התעופה למלון. סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטלים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר".

אילוסטרציית שירות taxipool. יח"צ,
הצ'אט מתבצע בצורה אנונימית לכן יש לנקוט במשנה זהירות./יח"צ

השירות החדש זמין כבר היום בקישור הבא ומיועד לכל חברות התעופה. הנוסעים יכולים להירשם באתר ולמצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה וצריכים להגיע לאותו היעד. המערכת תבקש את היעד הסופי וכך תחבר בין נוסעים עם יעדים זהים או קרובים אחד לשני. השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות והגנה על הסביבה. ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים יקבל סמס או מייל הכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. כלומר, הצד השני לא ידע עם מי הוא מתכתב, מספר הטלפון ואת זה הנוסע יצטרך לבחור האם הוא משתף או לא. אל על איננה לוקחת חלק בכל מה שקשור להזמנת המונית כך שהיא אינה מרוויחה משירות זה. עוד מאחר והצ'אט מתבצע באנונימיות, יש לנקוט במשנה זהירות בעת ההתכתבות ומומלץ להיפגש עוד בתוך הטרמינל ולהזמין מונית מורשית בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully