וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סמסונג תשיק גרסה קטנה יותר ל-Galaxy Note 10?

7.4.2019 / 6:40

בעוד ארבעה חודשים חברת סמסונג תשיק את ה-Note 10. שמועות חדשות מגיעות לרשת וטוענות כי הענקית הקוריאנית צפויה להכריז על דגם נלווה ל-Note 10 שיגיע עם מסך קטן יותר. ההכרזה על המכשיר השני מגיעה לאור הביקוש המפתיע של סדרת ה-S10e למכשיר הדגל החדש

סמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי נוט 9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

כאילו שזה היה אתמול: בעוד ארבעה חודשים חברת סמסונג תכריז על ה-Note 10, מכשיר העבודה של החברה שמתחרה על הקהל העסקי. הוא מגיע עם עט המשמש גם כשלט למצגות ומסך גדול, אולם לא ברור עד כמה המכירות מצדיקות את קיום הסדרה. אנליסטים רבים טענו כי הסדרה אינה מצדיקה את המכירות וכי הענקית הקוריאנית צפויה לבטל אותה, אולם נראה שלפחות בשנה הקרובה נזכה למכשיר חדש בסדרה. כעת הדלפה חדשה מרמזת כי סמסונג עובדת על גרסה קטנה יותר לסדרת ה-Note 10, מה שעשוי להיות ניסיון אחרון של סמסונג להחיות את הסדרה.

עוד בנושא:
הסיניות צריכות לפחד: סמסונג משיקה את סדרת ה-A במחיר התחלתי של 599 שקלים
האנדרואיד הטוב ביותר שניתן למצוא כיום: בדקנו את ה-Galaxy S10 החדש של סמסונג
לא כל כך יקר כמו שחשבנו: סמסונג החלה לשווק בישראל את ה-Galaxy S10

בסדרת ה-Note, מאז ומתמיד סמסונג השיקה סמארטפון אחד בלבד כשלאורך השנים האחרונות היו לא מעט שמועות דומות על מכשיר נלווה ובעל מסך קטן יותר. אולם בהתחשב בעובדה שסמסונג השיקה ארבעה דגמים לסדרת ה-S10, לא מן הנמנע שהשנה נראה סוף סוף גרסה קטנה יותר ל-Note. עוד יש לזכור כי לפי דיווחים בעולם, הסדרה אינה מוכרת כפי שבסמסונג מצפים, כך שאולי מדובר בניסיון להעצים את הפופולריות של מכשירי ה-Note. למרבה ההפתעה, מכשיר ה-S10e שהוכרז השנה לצד ה-S10, זכה לפופולריות ואהדה רבה. נראה כי השנה סמסונג צפויה לבצע את אותו המהלך, רק עם ה-Note, מהלך שלא מעט משתמשים חיכו לו: סמארטפון עם מסך קטן יותר ועט.

אתרי חדשות בדרום קוריאה טענו כי סמסונג עשויה להשיק את הסדרה החדשה בשווק אחד בלבד: אירופה. הסמארטפון הקטן יותר ישווק עבור הלקוחות שלא מרגישים בנוח עם מסך גדול מדי, אבל עדיין רוצים ליהנות מהיכולות הרבות שהסדרה מציעה. אלו גם בשורות מעודדות ואם השמועות נכונות, נראה כי הסמארטפון צפוי להגיע גם לישראל. הדיווחים נשענים על כך שסמסונג פנתה אל שתי ספקיות מסכים כדי לרכוש מסכים בשני גדלים שונים, עבור מה שעשוי להיות סדרת ה-Note. עוד צפוי ה-Note בעל המסך הקטן, להגיע עם תג מחיר זול יותר. מחירו צפוי להיות מעל ה-S10 ובין ה-Note 10 בגרסה הרגילה. אם השמועות אכן נכונות, הרי שבחודשים הקרובים אנחנו עשויים לראות הדלפות של המכשיר. מה שבטוח, בעוד ארבעה חודשים בלבד נדע האם סמסונג תשיק גרסה קטנה יותר - או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully