וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהרים לקלפיות? שירות הקורקינטים Lime יהיה בחינם עד עשר דקות שימוש

9.4.2019 / 11:27

גרים בתל אביב? במיוחד ליום הבחירות, חברת שיתוף הקורקינקטים Lime, תציע את הקורקינקטים בחינם עבור הנסיעה לקלפי. החברה תציע עד עשר דקות שימוש בחינם, באמצעות קוד מיוחד שיכלול את שחרור הקורקינט ו-10 דקות נסיעה בחינם. סך ההטבה עומדת על עשרה שקלים

קורקינט חשמלי ליים Lime. ליים, אתר רשמי
במיוחד ליום הבחירות: עד 10 דקות זמן שימוש בחינם./אתר רשמי, ליים

נסיעות חינם על הקורקינטים ביום הבחירות - על כך הודיעה היום החברה שמאחורי שירות הקורקינטים ליים, שהושק בישראל לפני בתחילת פברואר. על מנת להגיע לקלפי בצורה נוחה, זולה וירוקה, חברת ליים תציג מבצע בלעדי ליום הבחירות בו הנסיעה הראשונה של המשתמשים תהיה בחינם. הנסיעה תכלול את שחרור הקורקינט, שעלותו המקורית עומדת על סך של חמישה שקלים, ו- 10 דקות נסיעה בחינם, שעלותם חמישה שקלים נוספים. המבצע יתקיים בין 7:00 בבוקר ל- 19:00 בערב. בכדי לנצל את ההטבה, על המשתמשים יהיה להכניס את קוד ההטבה "LIME2VOTE" באפליקציה של השירות תחת קטגוריית הארנק (Wallet) באפשרות 'הוספת קידום'.

כאמור, חברת Lime החלה את פעילותה בישראל בחודש פברואר האחרון כאשר פרסה כ- 500 קורקינטים חשמליים, באזור העיר תל אביב, רמת גן וגבעתיים. כבר היום, החברה פועלת ביותר מ-100 ערים ברחבי העולם ומציעה שירותי תחבורה שיתופית מהמתקדמים בעולם. המשתמשים של ליים יוכלו לאתר את הקורקינטים המפוזרים במדרכות באמצעות האפליקציה הייעודית, או באמצעות שיתוף הפעולה עם גוגל מפות, עליו דיווחנו בחודש שעבר, ובהגיעם אל הקורקינט, לשחרר את נעילתו באמצעות האפליקציה ולהתחיל בנסיעה.

"חברת Lime שמחה להצטרף ולחגוג עם תושבי גוש דן את הדמוקרטיה הישראלית, ולתת להם את האפשרות להתנייד לקלפי ביעילות, נוחות, באופן ידידותי לסביבה, וביום הבחירות - גם בחינם", אמר יניב גודר, מנכ''ל ליים בישראל. הקורקינטים של Lime מגיעים למהירות של עד 25 קמ"ש ופועלים עם סוללה נטענת קלה לשימוש. ליים הופיעה בישראל לפני שנה, כשאז הודיעה שבכוונתה להתחיל לפעול בתל אביב והרצליה בתוך 30 ימים בלבד. בעיכוב קל של כחצי שנה, החברה הכריזה באופן רשמי על זמינות השירות בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully