וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפספסו את התגובה המוגזמת של כוכבת הרשת שגילתה שהאינסטגרם שלה נסגר

14.4.2019 / 9:10

לג'סי טיילור היו 113 אלף עוקבים, עד שביום בהיר אחד הפרופיל הפופולרי שלה באינסטגרם נסגר. בעוד אחרים ודאי היו מנסים להחזירו לחיים או פותחים משתמש חדש - היא פשוט נשברה: "האינסטגרם הציל אותי מזנות. אני לא בנויה לעבודה של 9 עד 5"

Jessy taylor

הבלוגרית וכוכבת הרשת "המשפיעה" ג'סי טיילור התקשתה להתמודד עם סגירת הפרופיל שלה באינסטגרם וחזרתה לאלמוניות - ופרסמה ביוטיוב סרטון כואב בו היא מתייפחת בבכי על "גורלה האכזר". חשבון האינסטגרם הפופולרי של טיילור צבר 113 אלף עוקבים לפני שביום בהיר אחד הוא פשוט נסגר. לא ברור איזה פוסט הצליח להרגיז את עוקביה, אך אלו דיווחו עליה לרשויות האינסטגרם הקשוחות והם בתגובה סגרו לה את הפרופיל. אחרי שפנתה לכל גורם אפשרי והבינה שגורלה נחרץ, היא פרסמה סרטון תגובה בערוץ היוטיוב ה(עדיין)פועל שלה ובו היא ממררת בבכי על מר גורלה.

טיילור סיפרה שפנתה בתחנונים למנהלי אינסטגרם בבקשה להחזיר לה את חשבונה אך נענתה בסירוב. היא נותרה הרוסה וסיפרה למצלמה בדמעות שהיא "לא שווה כלום" בלי העוקבים שלה. לדבריה היא "רק ניסתה להיות אדם טוב יותר" ואלה שדיווחו עליה היו צריכים "לחשוב פעמיים כי הם הרסו (לה) את החיים". היא אמרה בדמעות: "אני כלום בלי העוקבים שלי. אנשים מתעקשים לשנוא אותי או לדווח עליי ואני ממש מנסה להיות אדם טוב יותר. עבדתי כל כך קשה כדי להגיע לאן שהגעתי ושזה יילקח ממני ככה זו התחושה הכי נוראית בעולם. זה ממש נורא שיש אנשים שרוצים ברעתך בלי שום סיבה".

עוד באותו נושא

סיפורה הטרגי של מי שהקיפה את כל טייוואן בביקיני עד שקפאה למוות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully