וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לטייל בפסח? המוצרים שיחסכו לכם מאות שקלים וגם כאב

11.4.2019 / 6:36

בפסח הקרוב מזג האוויר צפוי להיות נוח, מה שעשוי לגרום ללא מעט אנשים לצאת מהבית ולישון בטבע. רגע לפני שאתם אורזים את האוהל והשק שינה, כדאי שתכירו כמה מוצרים שיעשו לכם את החיים קלים יותר. עוד אם תזמינו אותם מחו"ל, תוכלו לחסוך לא מעט כסף

קמפינג גלמפינג קולוניה סוויטת מפלים. איתי קדוש, מערכת וואלה! NEWS
לא תמיד הקמפינג כל כך מפנק./מערכת וואלה! NEWS, איתי קדוש

בכל שנה יוצאים לטייל 47 מיליון אמריקאים וגם בישראל חלה עלייה במספר המחנאים שמעדיפים לוותר על בית מלון ולצאת לטבע, במיוחד במדינת ישראל ואחרי כמויות הגשמים הגדולות שצבעו בירוק את הצפון. אחת מהתקופות הטובות ביותר לטייל זו תקופת הסתיו או האביב, כשמזג האוויר נעים ללינה לילית וגם במישור החוף. אם אתם מתכננים לצאת לטיול בפסח, כדאי שתכירו כמה גאדג'טים שיעשו לכם את החיים קלים יותר ואם תהיו מהירים ותזמינו אותם מארצות הברית, תוכלו לחסוך מאות שקלים "בארבעת השנים האחרונות חלה עלייה חדה בכמות ההזמנות לציוד מחנאות מהרשתות השונות בארצות הברית", אמר יניב קוטר, מבעלי DealTas. "מלבד המחירים הזולים משמעותית, ישנו מבחר שפשוט לא קיים בישראל. החנויות בארץ ממקדות במוצרים בסיים לרוב כמו אוהלים, שקי שינה, תאורה וכו'. בעוד שאלו באמריקה המתחרות על נתח אדיר של מחנאים, מחדשות מדי שנה עם מוצרים ייחודים שבאמת עושים את ההבדל כשיוצאים עם המשפחה לטבע".

אם תהיו זריזים, תוכלו ליהנות מהמוצרים האלו עד חג פסח, כשהם צפויים להגיע בין חמישה עד לעשרה ימים. אם תשתמשו בשירות המשלוחים המהיר של אתרי הקניות, ככל הנראה ותוכלו להתחדש בגאדג'טים ואביזרים לקאמפינג, עוד לפני שפסח יגיע. הנה כמה מוצרים שאם אתם מתכננים לצאת לקאמפינג, כדאי שתרכשו, כשהעלות הינה סופית וכוללת משלוח ומיסים.

מנטרל עקיצות יתושים, דבורים ונמלים

"הנמר האסייתי" מהלך אימים על תושבי ישראל, כשהוא ידוע בתור אחד מהיתושים העמידים והכואבים ביותר. מלבד זה שהוא נמצא בכמעט וכל אזור מגורים, הוא גם נמצא בטבע ובניגוד לבית שאפשר לסגור את החלונות והדלתות, בטבע המצב קצת יותר מאתגר. חברת Bite Helper פיתחה פתרון חדשני המנטרל את הגירוי ללא צורך בחומרים נלווים, בתוך 45 שניות בלבד. המכשיר פועל על ידי גלי חום מיוחדים המועברים ישירות לעור, ובגלל שהגירוי נוצר כתוצאה מכימיקליים שמשאירים החקרים, החום מנטרל ומפרק את החומר הפעיל. המוצר יעלה 50 דולרים עד הבית, כלומר 179 שקלים בלבד. ניתן לרכוש אותו בקישור הבא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

תנור אש משולב מטען

התנור הקומפקטי מופעל באמצעות אש שתבעירו ובזמן שהוא יבשל את הארוחה, סיר הפוייקה או תפוח האדמה, הוא גם יטעין את הטלפונים ואפילו את המחשב הנייד. הוא עולה 181 דולרים עד הבית ומדובר במוצר שהוא לא זול בכלל, אולם אם אתם מרבים לצאת לטיולי מחנאות, ייתכן והגאדג'ט הזה עשוי להתאים לכם. בשקלים הוא יעלה 660 שקלים, כולל משלוח עד הבית, מיסים ומע"מ. ניתן לרכוש אותו בקישור הבא.

מחמם מים סולארי 19 ליטר

בישראל נדיר ושיוצאים לטיולי מחנאות שאורכים יותר מלילה אחד, אולם אם אתם עושים את שביל ישראל או כאלו שכן נוהגים לישון יותר מלילה אחד בטבע, המחמם מים סולארי יאפשר לכם להתקלח עם מים חמים, ממש כמו בבית. המחמם בעל קיבולת של 19 ליטרים, בנוי מחומר לנעילת חום המחמם את המים כשהוא חשוף לשמש, אפילו בימים קרים. המקלחת כוללת ידית חזקה לתלייה ושסתום ראש המקלחת החוסך במים. המחמם יעלה לכם 135 שקלים עד הבית והוא זמין בקישור הבא.

קשית ומימיה מטהרת מים

המוצר הבא יתאים למטיילי שביל ישראל ופחות למטיילים שניידים, כי הרי תחנת דלק או חנות נוחות, ניתן למצוא בכל אזור בישראל. אם אזלו המים והאופציה השניה היא לשתות מי נהרות או נחלים, המוצר Lifstraw נועד בדיוק עבור מצבים כאלו. המימיה המטהרות או הקשית, מצויידים במספר פילטרים המחסלים זיהומים, ריחות ומשפרים את טעם המים. הקשית תעלה 140 שקלים עד הבית ואילו המימיה תעלה 233 שקלים. ניתן לרכוש את המוצרים בקישור הבא.

מכונת אספרסו ונספרסו ניידת

מכונת הנספרסו ותרבות הישיבה בבתי קפה, הפכו את ישראל למעצמת קפה קטנה. אנחנו אומנם לא מייצרים קפה, אך כן נרשם גידול משמעותי בצריכת הקפה. גם מכונת "מיני-ספרסו" נועדה כדי לספק קפה בהפעלה ידנית, ללא סוללות וללא גז דחוס, בכל מקום ובכל מצב. אל תוך הבקבוק ניתן להוסיף פולי קפה או קפסולת נספרסו וכך גם לשתות קפה איכותי בטבע. המכונה תעלה 69 דולרים עם משלוח עד הבית או 52 דולרים לגרסה הרגילה של הקפסולות. לרכישה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully