וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז כבר לא צריך את המסנג'ר? פייסבוק עשויה להחזיר את הצ'אט לאפליקציה

14.4.2019 / 7:30

כמעט ושכחנו איך זה היה לפני: על פי דיווחים חדשים, פייסבוק עשויה להחזיר את אפשרות הצ'אט אל תוך האפליקציה. לפני יותר מחמש שנים הפרידה החברה בין הצ'אט לפייסבוק, כשהצ'אט מתבצע מתוך המסנג'ר. הצ'אט החדש עשוי להיות פשוט יותר, אבל גם נוח

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
לא ממש משתמשים בסטיקרים, הודעות קוליות ווידאו? אולי בקרוב תוכלו להיפטר מהמסנג׳ר./ShutterStock

אחרי שדווח בתחילת השנה כי פייסבוק הולכת לאחד את כל אפליקציות ההודעות, נראה כי החברה דווקא חוזרת צעד אחד אחורה - צעד שישמח לא מעט משתמשים. על פי הדיווחים, פייסבוק עשויה להחזיר את האפשרות להתכתב מתוך אפליקציית הפייסבוק, כשהיום ניתן להתכתב רק מאפליקציית המסנג'ר. אי שם ב-2014 פייסבוק החליטו בפייסבוק להפריד בין אפליקציית הפייסבוק למסנג'ר לחלוטין, מתוך מה שנראה לימים כצעד אסטרטגי. רק לאחרונה אישר מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, כי החברה מתכוונת לאחד בין שלושת שירותי המסרים: ווטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר. כלומר, מאפליקציה אחת, ניתן יהיה להתכתב בכל הפלטפורמות. אולם צוקרברג גם מסר כי זה לא הולך לקרות בקרוב.

כעת המפתחת ג'יין מנצ'ון וונג, מצאה כי החברה עשויה להחזיר את האפשרות להתכתב מתוך אפליקציית הפייסבוק. על פי התמונות שפרסמה, נראה כי מדובר בהודעות צ'אט בסיסיות. לדבריה, פייסבוק עשויה לאפשר למשתמשים להתכתב מתוך האפליקציה, כששאר הפונקציות כמו הסטיקרים, שיחות קוליות ווידאו, ואפשרויות נוספות, ישמרו לאפליקציית המסנג'ר. גם התמונות שפרסמה נראו פשוטות למדי ומזכירות את ההתכתבות בפלטפורמת ה-iMessage של אפל. כרגע לא ברור מתי זה השינוי יצאה לפועל, אך לראשונה אנחנו מקבלים עדות לשינוי חיובי שפייסבוק מבצעת בפלטפורמה.

ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית, גילתה בעבר לא מעט שינויים שביצעה פייסבוק. וונג נוברת בקוד התוכנה ומחפשת עדויות לפיצ'רים שטרם נחשפו, כשבעבר חשפה את הכלי שחושף בפני המשתמש את כמות הזמן ששהה באינסטגרם, וכעת היא חושפת עדויות להחזרת הצ'אט בתוך אפליקציית פייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully