וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטו רק לאירוויזיון: הפלטפורמה שתאפשר לנחש את זוכי התחרות

תאגיד השידור "כאן" בשיתוף עם איגוד השידור האירופי: השניים השיקו פלטפורמה שתאפשר למשתמשים לבחור את עשרת השירים המובילים. המשתמשים שיהיו הקרובים ביותר לתוצאות האמת, יוכרזו במהלך האירוע כ"מומחי האירוויזיון"

חודש לפני האירוויזיון: חטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן משיקה פלטפורמה ראשונה מסוגה, המאפשרת לחובבי האירוויזיון לנסות להעריך מראש את סדר הזוכים בעשרת המקומות הראשונים בתחרות. הפלטפורמה של תאגיד השידור נבחרה כאפליקציה רשמית של איגוד השידור האירופי, ואף תשולב באתר הרשמי של התחרות. "כגוף השידור המארח, כאן דיגיטל רואה בשנת האירוויזיון הזדמנות מצוינת להשקת כלים ופיצ'רים חדישים שיהפכו את האירוויזיון ממופע טלוויזיוני אהוב לחוויה דיגיטלית שלא נראתה כמותה" מסביר אלעד טנא, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל. "בהמשך לפעילות האירוויזיון שלנו ברשתות החברתיות הכוללת יצירת תוכן סביב התחרות, הקמת אתר אירוויזיון ותפעול פלטפורמות אירוויזיון הפונות לישראל ולחו"ל".

הפלטפורמה תאפשר למשתמשים לבחור 10 שירים מתוך 41 שירי האירוויזיון ולמקם אותם על פי המקומות שהם חושבים כי יגיעו לתוצאות הסופיות בתחרות. בחודש שנותר, יוכל המשתמש לשנות את הרשימה ולשתף עם החברים סרטון הכולל את השירים שבחר בפלטפורמה. הסרטון יכלול את תקציר הבחירות ובתאגיד השידור מצפים כי גופי התקשורת הבינלאומיים והמקומיים, יוכלו להטמיע בצורה פשוטה את החיזויים והרשימות אל תוך האתרים והאפליקציות. בסיום האירוע, יוכרזו "מומחי האירוויזיון" מכל אירופה שהיו הכי קרובים לתוצאות שהזינו בפלטפורמה. האתר החדש זמין כבר עכשיו בקישור הבא. אירוויזיון 2019 יתקיים בתאריכים ה-14, 16 ו-18 במאי. האירועים יתקיימו בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב, בהשתתפות 41 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully