וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרים התפקדו: מסכי המחשב החדשים שיעזרו לכם לנצח

16.4.2019 / 7:40

דקים, מעוצבים, נטולי שוליים וחסכוניים: חברת פיליפס ו-AOC השיקו את סדרת המסכים החדשה ואם אתם גיימרים, ייתכן ומסכי הגיימינג הטובים בעולם הושקו לאחרונה. יש לנו גם בשורה: המסכים האלו יגיע בקרוב לישראל. חברת פיליפס ו-AOC השיקו את סדרות המסכים החדשות

המסך החדש של AOC. מייקי לוי, מערכת וואלה!
גייסו את סטודיו העיצוב פורשה הגרמני./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת MMD שאחראית על מותגי מסכי המחשב של פיליפס ו-AOC, הכריזה על סדרות המסכים החדשות לשנת 2019, כשהחברה מציגה מסכים חדשים, חסכוניים, דקים,נטולי שוליים, מעוצבים על ידי סדנת העיצוב של פורשה הגרמנית ועם בשורה: לא עוד מסכים עם כבלים מסורבלים. בחברה מאמינים שאין צורך להשתמש יותר בכבל RGB או לחילופין HDMI, והמסכים של השנה הנוכחית יושקו עם כבל אחד: Type-C הזהה לשל הסמארטפונים החדשים. עוד החברה הציגה גם את התוכנית לקהל הגיימרים. ב-AOC השיקו מותג חדש הנקרא AGON והוא ישמש עבור מסכי הגיימינג המקצועיים, בעוד ש-AOC יציע מסכי גיימינג במחירים נוחים.

מסך הדגל בסדרת ה-AGON הינו ה-AG353UCG שמגיע עם מסך קעור בגודל 35 אינץ', זמן תגובה של מילי שנייה אחת והוא תומך בטווח צבעים דינמי רחב בתקן 1000. המסך מיועד לגיימרים המקצועיים, כשהוא כולל קצב רענון של 200 הרץ ואף תומך בטכנולוגיות של Nvidia, מה שמביא זמן תגובה מהיר במיוחד ומאפשר תצוגה חלקה, ללא תקיעות או טשטושים. המסך תומך ברזולוציית UWQHD, כלומר 3440X1440 ובתקן DCI-P3, סטנדרט הצבעים הפופולרי. מדובר במסך הגיימינג המתקדם ביותר שניתן להשיג כיום מחברת AOC והוא ישווק תחת מותג הגיימינג המקצועי "AGON".

המסך החדש של AOC גיימינג. מייקי לוי, מערכת וואלה!
האם מדובר במסך הגיימינג הטוב ביותר שהושק עד כה?/מערכת וואלה!, מייקי לוי

השנה החברה השיקה מסך חדש שעוצב על ידי סטודיו העיצוב של פורשה הגרמנית. הסטודיו עיצב עבור AOC שני מסכים חדשים כשהדגם הבכיר, ה-U32U1, מגיע עם מסך בגודל 31.5 אינץ', רזולוציית 4K ותומך בטווח צבעים דינמי רחב בתקן 600. הדגם השני, ה-Q27T1, מגיע עם מסך בגודל 27 אינץ', ברזולוציית QHD. המסכים החדשים הינם מסכים "נטולי שוליים כמעט לחלוטין", כלומר כמעט ולא ניתן להבחין במסגרת. המסכים מגיעים עם מעמד יוקרתי, מעוצב אלומיניום שמשדרג את המראה ומעניק יוקרה, כפי שמתבקש מסטודיו העיצוב של פורשה. מאחורה ניתן למצוא חיבור HDMI, חיבור נוסף של Displayport וחיבור Type-C המסוגל להטעין את המחשב הנייד. ה-Q27T1 יהיה זמין לרכישה החל מיולי באירופה במחיר מומלץ לצרכן של 306 אירו, כלומר 1,232 שקלים, כשמחירו בישראל ומועד ההשקה טרם נקבעו.

המסך החדש של פיליפס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המסך החדש שינסה להתחרות במסך של LG./מערכת וואלה!, מייקי לוי

סדרת המסכים של פיליפס מיועדת בעיקר למסכים ביתיים ולמשתמשים פרטיים, כאלו שלא צריכים ביצועים מיוחדים. אחד המסכים המעניינים ביותר שהשיקה פיליפס, הינו מסך ה-329P9H. מדובר במסך בגודל 31.5 אינץ' ברזולוציית 4K שמתחרה במסך המחשב של LG ה-5K. הרזולוציה אומנם לא זהה, אך קהל היעד ברור: מעצבים, מתכנים וגם משתמשי מק. המסך החדש מגיע עם חיבור Type-C המתחבר למחשב נייד ואף מטעין אותו. הוא מגיע עם בהירות גבוה של 350 ניטים, זמן תגובה של 60 הרץ, זווית צפייה של 178 מעלות וציפוי נגד השתקפויות. המסך יגיע לישראל בחודש יולי הקרוב ומחירו המומלץ לצרכן יעמוד על 4,999 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • AOC
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully