וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1,990 שקלים: מכשיר הדגל החדש של שיאומי נוחת בישראל

17.4.2019 / 16:29

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, השיקה היום (רביעי) את ה-Mi 9 בישראל. מדובר במכשיר דגל שמציע את החומרה המתקדמת ביותר שיש כיום, כששיאומי עדיין ממשיכה לשמור על תג מחיר נמוך ותמורה גבוהה

מערכת וואלה!

חברת שיאומי משיקה היום (רביעי) את השיאומי Mi 9, מכשיר הדגל החדש של החברה. הסמארטפון הושק לפני חודשיים במהלך תערוכת הסלולר שבברצלונה, ומדובר בזמן קצר יחסית עבור שיאומי, עד שמכשיר הדגל מגיע לישראל. מחברת המילטון, יבואנית שיאומי נמסר: "שיאומי ממשיכה להציג טכנולוגיות פורצות דרך, ה- MI9 הוא שילוב של עיצוב מרהיב, טכנולוגיה מתקדמת ומחיר נגיש. ה MI9 הוא עוד מוצר מבית שיאומי שמוכיח שהצרכן יכול לקבל חבילה טכנולוגית מהודקת ללא פשרות. אחרי הצלחת ה-MI8 אנחנו בטוחים שה- MI9 ימשיך את מגמת הצמיחה בשוק הפרימיום בזכות מוצר מנצח ומעטפת שירות ואחריות רחבה מבית היבואן רשמי".

שיאומי מי 9 Xiaomi Mi 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
חברת המילטון, יבואנית שיאומי, משיקה את ה-Mi 9 בישראל./מערכת וואלה!, מייקי לוי

ה-Mi 9 כולל מסך בגודל 6.39 אינץ' עם פאנל מסוג SuperAmoled, רזולוציית FullHD+ וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 855 העדכנית, זיכרון 6 או 8 גיגה RAM ו-64 או 128 גיגה זיכרון. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש עם חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/1.8, עדשה נוספת רחבה של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 ועדשת טלפוטו לזום אופטי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2. מקדימה ניתן למצוא חיישן של 20 מגה פיקסל, מפתח צמצם F/2.0 ופיקסלים בגודל 0.9 מיקרון, נתון שלא מרשים במיוחד ועשוי להצביע על רמת פירוט נמוכה בתמונה.

גרסת ה-64 גיגה תעלה 1,990 שקלים ואילו גרסת ה-128 גיגה תעלה 2,199 שקלים. ה-Mi 9 יהיה זמין החל מיום שני הקרוב באתר שיאומי ישראל, בחנות הדגל של שיאומי וברשתות השיווק המורשות.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully