וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה בהפתעה: וואן פלוס צפויה להכריז מחר על הוואן פלוס 7

22.4.2019 / 7:11

בעולם מדווחים כי הוואן פלוס 7 צפוי להיות מושק ב-14 במאי, אולם מנכ"ל החברה צייץ כי כבר מחר (שלישי) החברה תכריז על מוצרים חדשים. האם מדובר בסדרת ההמשך או מוצרים חדשים כמו טלוויזיות? בינתיים נראה כי כמעט וכל הפרטים על הסמארטפון החדש דלפו לרשת

וואןפלוס 6T וואן פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מצלמה קדמית נשלפת, מערך צילום משולש וסמארטפון ״מהיר וחלק״./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מוכנים? חברת OnePlus תשיק את מכשיר הדגל החדש, ה-OnePlhus 7 בעוד יומיים בלבד: ה-23 באפריל. החברה הודיעה על כך בהפתעה באמצעות חשבון הטוויטר של מנכ"ל החברה, פיט לאו. מנכ"ל החברה אינו חשף על מה האירוע, אולם ההדלפות האחרונות מצביעות על כך שמדובר בחשיפת סמארטפון או סמארטפונים חדשים. עד כה דווח כי החברה עשויה לחשוף את ה-OnePlus 7 במהלך ה-14 במאי, כשלצידו גרסת פרו ודור חמישי. הגרסה הרגילה תראה בדיוק כמו מכשיר הדגל הקודם, ה-6T ואילו גרסת הפרו תגיע עם קצוות מעוקלים, בדומה ל-S10 וה-P30 פרו.

על פי השמועות, הוואן פלוס 7 וגרסת הפרו יגיעו עם ערכת השבבים העדכנית סנאפדרגון 855, 8 גיגה זיכרון ראם לגרסה הרגילה ועד ל-10 גיגה זיכרון ראם לגרסת הפרו. המסך צפוי להיות נטול שוליים, כמעט לחלוטין ואת המצלמה הקדמית ימקמו באמצעות מגירה מכנית שנשלפת ברגע שמחליפים למצלמה הקדמית. עוד הסמארטפון החדש צפוי להיות הראשון מתוצרת החברה שכולל מערך צילום משולש החיישן הראשי יגיע עם 48 מגה פיקסל, החיישן נוסף של 16 מגה פיקסל ויגיע עם עדשה רחבה ואילו החיישן השלישי צפוי להציע זום אופטי של פי שלושה, בדומה לוואווי P30 שהושק לאחרונה. גרסת הפרו צפויה להיות מיועדת בעיקר לצרכנים הכבדים יותר: גיימרים, צלמים וכאלו שפשוט רוצים להיות עם החומרה המתקדמת ביותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אני נרגש לשתף כי המוצר הבא של וואן פלוס יביא עידן חדש של מהירות וזרימה. במיוחד זרימה. הזרימה היא אתגר גדול יותר מהמהירות - המבחן האמיתי של החומרה והתוכנה. המוצרים החדשים פשוט יפים, אני לא יכול לחכות עד שתראו אותם!" , אמר מנכ"ל החברה, פיט לאו בציוץ שכתב לפני מספר ימים. בינתיים נראה כי כמעט וכל הפרטים הודלפו, ממש בדומה להשקות האחרות. עוד דווח כי הסמארטפון יהיה הראשון שיגיע עם מסך QuadHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled. עד כה החברה נהגה להשיק סמארטפונים עם מסך ברזולוציית FullHD בלבד, בעקבות שיקולי סוללה ופרקטיות. עוד יציע הסמארטפון מערך שמע כפול, סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה וטעינה מהירה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully