וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקינו את המדפים: המוצרים הטכנולוגים שהכי אהבנו

26.4.2019 / 8:01

הגיע הזמן לנקות את המדפים: במהלך השנה בדקנו לא מעט מוצרים טכנולוגים ועכשיו הגיע הזמן לסיכום ביניים. בשנה האחרונה בדקנו שואבי אבק, סמארטפונים, הארד דיסקים ועוד לא מעט מוצרים. רגע לפני שהחג נגמר, ניקינו את המדפים ולסיכום ביניים, אלו המוצרים שהכי אהבנו

DJI אוסמו פוקט. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המצלמה שנותנת יכולות ״הוליווידיות״./מערכת וואלה!, מייקי לוי

פסח הגיע וזה הזמן לעשות סדר בכל המוצרים שסקרנו והגיעו לבדיקה מקיפה. במהלך השנה האחרונה עברו אצלנו לא מעט מוצרים טכנולוגים, חלקם הצליחו לאכזב וחלקם להפתיע ובענק. עוד במהלך השנה האחרונה בדקנו גם מוצרי חשמל ביתיים כמו שואבי אבק אלחוטיים, קטגוריה שצמחה בישראל בקצב מסחרר, הודות לדייסון. רגע לפני שהחג נגמר, הנה כל המוצרים שאהבנו במהלך השנה החולפת.

המצלמה הקומפקטית - אוסמו פוקט

חברת DJI פיתחה קטגוריה חדשה: מייצבים ניידים לסמארטפון. המייצב שומר על איזון הסמארטפון ומאפשר צילום וידאו ברמה גבוהה שלא מביישת מצלמת קולנוע. המייצבים הראשונים היו מעט מגושמים ודרשו לשים את הסמארטפון בפנים, מה שהפך את כל המייצב למסורבל, מגושם וממש לא נוח, בטח שלא לצילום ארוך. לאחרונה השיקה החברה גרסה קטנה במיוחד. המייצב מבטיח צילום ללא רעידות, גם בצילום וידאו בתזוזה ואפילו ריצה. המייצבים הראשונים הגיעו בתוך הרחפנים של החברה ובמהירות, החברה הבינה את הפוטנציאל והכריזה על מייצב קומפקטי.

בדיוק כשמצלמת הוידאו נעלמה, האוסמו פוקט של DJI הגיע. מדובר במצלמה זעירה שכוללת שני כפתורים: כיבוי - הדלקה והקלטה. לפוקט מסך מגע המאפשר צפיה בתוכן המוקלט וגם בשליטה בהגדרות. החיישן לא מהטובים ביותר והינו 12 מגה פיקסל עם עדשה בזווית 80 מעלות, מפתח צמצם F/2.0 ופיקסלים בגודל 1.55 מיקרון. על הנייר, מדובר בתנאים טובים לצילום בתנאי תאורה טובים, אולם כשהתנאים הופכים למאתגרים, המצלמה מפספסת ובענק. המייצב עולה 1,630 שקלים ואם אתם אוהבים לטייל או לצלם סרטוני ווידאו, אתם עשויים למצוא את המייצב בתור אחת הקניות השוות.

הארד דיסק SSD של חברת SanDisk

חברת San Disk הישראלית לשעבר, נקנתה על ידי חברת Western Digital, כשהיא שמרה על מרכזי הפיתוח של San Disk בישראל. כונני ה-SSD מעניקים מהירות קריאה וכתיבה בקצבים מהירים שפעם רק ניתן היה לחלום עליהם. הכונן החדש של SanDisk הוא אביזר חובה לכל צלם או מי שיש לו קבצים כבדים או שפשוט רוצה לגבה את כל התכנים שלו בצורה הטובה ביותר. הכונן מאפשר קצבי העברה של עד 1 גיגה לשנייה והוא עמיד מפני אבק ורסיסי מים בתקן IP55. בעבר הכוננים נמכרו במחירים גבוהים במיוחד שהתחילו באלפי שקלים, אולם הטכנולוגיה התפתחה והיצור הוזל משמעותית. כתוצאה מכך, מחירו של הכונן בנפח 250 גיגה מתחיל ב-469 שקלים, כשניתן למצוא דגמים נוספים של 500 גיגה, טרה ושני טרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כונן קשיח SSD של SanDisk. יח״צ,
הארד דיסק של SanDisk: סוף סוף במחיר ״שפוי״./יח״צ

הסמארטפון המושלם לנטפליקס: שיאומי Mi Max 3

זהו ללא ספק הסמארטפון המושלם לנטפליקס: הוא מגיע עם מסך בגודל 6.9 אינת' ובמחיר שמתאים לשיאומי. הוא מושלם לחובבי נטפליקס, הודות למסך הגדול שמגיע עם פאנל LCD ורזולוציית FullHD+. לא מדובר בשיא פסגת הטכנולוגיה, אולם השילוב של הפאנל, הרזולוציה והיחס 18:9 עושה את שלו: מדובר באחד מהסמארטפונים הטובים ביותר לצפייה בנטפליקס, במיוחד כשמחירו עומד על 1,499 שקלים. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636, 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה זיכרון ראם. בגבו ניתן למצוא מערך צילום כפול של חיישן ראשי 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף 5 מגה פיקסל, כשהמצלמה הקדמית עומדת על 8 מגה פיקסל. את כל זה מפעילה סוללה עוצמתית של 5,500 מיליאמפר-שעה שמספקת עד יומיים של עבודה.

שיאומי mi max 3. עמית לגו,
הסמארטפון המושלם לנטפליקס - Mi Max 3./עמית לגו

המתג שמשדרג את הדוד בבית: סוויצ'ר

הוא ממש לא חדש אבל לאחרונה עבר שדרוג משמעותי ובכמה מאות שקלים בודדים, מעניק יוקרה והופך את הבית לחכם יותר. אולם בניגוד ליוקרה, הוא ממש משנה את החיים: הוא מאפשר לשלוט על הדוד מכל מקום שאתם נמצאים. אחרי התקנה פשוטה של חשמלאי, המתג מתחבר לאינטרנט ומאפשר הדלקה, כיבוי, הגדרת זמן מרבי שהדוד יכול לעבוד, צפיה בהיסטוריית ההדלקה ועוד. המתג עולה 329 שקלים בלבד, מחיר שהוא יחסית נוח למתג חכם. אולם בשל העובדה שצריך התקנה של חשמלאי מורשה, המחיר יעלה לבערך 500 שקלים.

מתג Switcher. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המתג החכם שמשדרג את הבית./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מכונת הקפה החדשה של נספרסו

אחרי שפג תוקפו של שבו החזיקה נספרסו על הקפסולות, החברה השיקה מכונת קפה חדשה לגמרי: ה-Vertu. המכונה מגיעה עם קפסולות שונות ממה שאתם מכירים ובחברת נספרסו מדגישים כי המכונה החדשה לא הגיעה כדי להחליף את המכונות "הקודמות". המכונה החדשה מיועדת למי שאוהב קפה - והרבה. היא נוחה לתפעול, מגיעה עם שני כפתורים בלבד: הראשון כדי להעלות ולהוריד את המכסה לקפסולות והשני כדי להפעיל את המכונה. הקפסולות החדשות מגיעות עם ברקוד שאותו המכונה מזהה וכך היא יודעת את הטמפרטורה המדוייקת של הקפה והכמות המרבית שניתן להוציא מהקפסולה. כך לטענת נספרסו, יוצא קפה מדוייק, לא חם מדי ובכמות כפי שהתכוונו. המכונה החדשה בהחלט מצטיינת, גם בפשטות, בנוחות ובטעם. המכונה החדשה עולה 1,250 שקלים והיא מגיעה עם שובר של 220 שקלים לרכישת קפסולות קפה. היא זמינה החל מהשבועות האחרונים בחנויות הקפה של נספרסו.

מכונת קפה חדשה של נספרסו. יח״צ,
המכונת קפה החדשה של נספרסו: מפתיעה./יח״צ

שואב האבק שהצליח להפתיע אותנו: שארק

בשיא השקת שואבי האבק האלחוטיים, הגיע השארק: מותג אמריקאי שעושה בארצות הברית בית ספר לדייסון. בלי חנות בשדרה החמישית או לורד דייסון שמפרסם את המוצר, שארק הצליח להפתיע אותנו ובענק. השואב כולל לוח בקרה עם שלושה כפתורים: עוצמת השאיבה, הפעלה וכיבוי וסוג הניקיון. הדבר שהכי אהבנו בשואב זה המוט טלסקופי גמיש, כך שבלחיצת כפתור ניתן לנקות עם השואב גם מתחת לשולחנות ומבלי לשבור את הגב. עוד השארק כולל שתי סוללות נשלפות, מה שמעניק זמן פעולה כפול. עוצמת השאיבה גבוהה במיוחד, כזאת שמתגברת על כל מכשול ועל כל לכלוך שנמצא בבית: אבק, פירורים וכל מה שרק תרצו לנקות. זהו שואב פרמיום שכולל יכולות שלאף אחד בקטגוריה אין, כמו המוט הגמיש או האפשרות לקפל אותו ופשוט להניח באחת הפינות בבית, מבלי לקדוח בשום קיר. הוא עולה 2,199 שקלים והוא מגיע עם חמש שנות אחריות, מה שיעניק שקט להרבה שנים.

גיף שארק. שאנון מרוז, מערכת וואלה!
השואב שהצליח להפתיע אותנו ובענק./מערכת וואלה!, שאנון מרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully