וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כך יראה האייפון הבא? הדמיות ראשונות מגיעות לרשת

28.4.2019 / 7:32

האם כך יראה האייפון הבא? המדליף הסדרתי Onleaks מפרסם שרטוטים סופיים של מה שצפוי להיות האייפון הבא. Onleaks אחראי על רוב ההדלפות כיום, ומצליח להפתיע את היצרניות הוותיקות בכל פעם מחדש. הפעם נראה כי האייפון צפוי להגיע עם מערך צילום משולש, שיראה מעט משונה

אייפון Xs.
החזית תהיה זהה לאייפון הקודם, בעוד שגב האייפון יגיע עם מערך צילום משולש.

האם כך יראה האייפון הבא שיוכרז בספטמבר? פחות חמישה חודשים לפני ההשקה ונראה כי גם בהשקה הקרובה של אפל, אנחנו צפויים לראות ולדעת את הכל מראש: איך הוא יראה ואת חומרת האייפון. אמנם לא מדובר בתמונות רשמיות, אך מדובר בשרטוטים מבוססים על הדלפות של יצרניות כיסויים ואולי גם מידע פנימי שהגיע אל המדליף הסדרתי Onleaks. על רוב ההדלפות שמגיעות לרשת ומצליחות להפתיע גם את היצרניות הוותיקות שמנסות לשמור על סודיות, אחראי Onleaks, סטיב מקפליי שמצליח בכל פעם מחדש להדליף את מכשיר הדגל הבא. כאמור, מדובר על שרטוטים בלבד, אך יש לנו הרגשה שהאייפון שיוכרז בספטמבר הקרוב, יראה ממש בזהה להדלפות.

אתרי הטכנולוגיה בעולם התמקדו בדבר אחד: בבליטה הגדולה שבגבו של האייפון. מדובר במערך צילום משולש, ככל הנראה עם עדשות רחבות במיוחד הממוקמות בצידו העליון של האייפון. הוא צפוי להיראות ממש כמו האייפון Xs, רק שבמקום בליטה עם מערך צילום כפול, מדובר במערך צילום משולש שבולט החוצה בצורה די גסה. למעשה, במקום שכל מצלמה תבלט בנפרד, באפל ככל הנראה הוסיפו שכבת זכוכית שתעניק אחידות למערך הצילום. בחזית ניתן למצוא מסך בגודל 5.8 מסוג Amoled או OLED, ממש בזהה לאייפון X ו-Xs. ייתכן וגווני המסך ישתפרו או שהרזולוציה תעלה, אך מניסיון עבר, המסך צפוי להישאר זהה. עוד כפתור הרטט השתנה ממה שמשתמשי האייפון מכירים ובמקום כפתור שעולה למעלה או למטה, הכפתור יהיה בצורת הזזה ימינה- שמאלה.

אם ברשותכם כבלים מסוג Lightning - יש לנו בשורה משמחת. על פי ההדלפות, נראה כי עדיין אין שום זכר לכבל מסוג USB-C, זה שהוחלף כבר באייפד פרו. אפל עשויה עדיין להיצמד לכבל Lightning באייפון הבא. החברה צפויה לחשוף את היורשים לאייפון Xs, Xs Max ו-XR בספטמבר הקרוב כשבמהלך החודשים הקרובים, אנחנו צפויים לקרוא על הדלפות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully