וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: ספוטיפיי חוגגת 100 מיליון מנויים

29.4.2019 / 10:17

אמרתם כבר מזל טוב לספוטיפיי? שירות הסטרימינג השוודי פרסם את דוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2019 והודיע על 100 מיליון משתמשים רשומים, מתוך 217 מיליון משתמשים בסך הכל. עוד השירות דיווח על הפסד של 158 מיליון דולרים

ספוטפיי חוגגת 100 מיליון מנויים בתשלום. החברה השוודית הודיעה על כך כשפרסמה את הדוחות הפיננסים. בסך הכל, לשירות הסטרימינג השוודי כ-217 מיליון משתמשים, 117 מיליון נהנים מהשירות בחינם וה-100 מיליון הנותרים משלמים מדי חודש. רק לאחרונה השיקה את השירות בשוק המפתח הודו, שם זכתה ליותר ממיליון מנויים בשבוע הראשון, כשבמהלך חודש ההשקה, המספר הכפיל את עצמו ויותר. אולם מוקדם מדי להוציא את השמפניות, בספוטיפיי דיווחו על הפסד של 158 מיליון דולרים ברבעון האחרון, נתון יחסית רע בהשוואה ל-493 מיליון דולר שהרוויחה ברבעון האחרון של 2018.

יש גם סיבה לאופטימיות: באותה תקופה אשתקד, ספוטיפיי הפסידה 188 מיליון דולר, כך שנראה שההפסד קטן ב-30 מיליון דולרים. על ההפסד "אחראים" העובדים שקיבלו בונוסים גדולים יותר ותשלומי מס ברחבי העולם. החברה השוודית אינה צפויה להגדיל את הרווחים בצורה משמעותית בקרוב, אך היא כן מהדקת את אחיזתה בשוק המוזיקה העולמי. בין השאר, במהלך השנים האחרונות חתמה על הסכמים עם גוגל, סמסונג ו-Hulu. עוד צפויה לחזק את קטגוריית הפודקאסטים, מה שעשוי למשוך קהל איכותי נוסף ואף כבר החלה להרוויח מהפרסומות שנמצאות בפודקאסטים כיום.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ספוטיפיי/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

רק בשבוע האחרון הודיעו בספוטיפיי כי שירות הסטרימינג זמין גם בעברית, שנה וחודש אחרי ההשקה בישראל. במהלך השנה החולפת הודיעו בספוטיפיי כי הם עובדים על ממשק בעברית, אולם נראה כי לשירות הסטרימינג לקח מעט זמן עד שהעדכון הגיע. זמינות הממשק בעברית תתפרס על פני מספר שבועות ותהיה זמינה בהדרגה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של ספוטיפיי: iOS, אנדרואיד, אפליקציות למחשב וגרסת הדפדפן. אם מערכת ההפעלה בסמארטפון על עברית, הממשק יעודכן גם הוא. במחשב ניתן יהיה לשנות בצורה ידנית את השפה לעברית או אנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully